موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 آذر 1392برچسب:, | 13:24 | نویسنده : محمدرضا |

 

افشین ناظمییحیی گل محمدی

 

افشين ناظمي سرمربی داماش گیلان در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي نفت تهران و داماش گيلان در خصوص بازي گفت: بازي خوبي بود، هر دو تيم خوب فوتبال بازي کردند، ما سعي کرديم ميانه ميدان را ببنديم و آن را در اختيار بگيريم، مي‌دانستيم نفتي‌ها از کناره حمله مي‌کنند و بر روي اين تاکتيک در طول هفته تمرين کرده بوديم و کناره‌ها را خوب بستيم و خوشبختانه گلي هم در اين بازي نخورديم.

 

افشین ناظمی سرمربي تيم داماش گيلان در مورد اينکه گفته مي‌شد در اين بازي بازيکنان اين تيم با وقت‌کشي مانع از روند سرعتي بازي شدند هم ادامه داد: نه من و نه تيم داماش هيچ وقت دنبال تلف کردن وقت و ضد فوتبال نبوديم و نيستيم، ما هميشه به دنبال فوتبال سالم و جوانمردانه هستيم و تلاشمان را مي‌کنيم تا نتيجه بگيريم و همه چيز دست خداست؛ اما مي‌توانيم از بازيکنان تيم هم بپرسيد که هيچ دستوري از سوي کادر فني براي وقت‌کشي به آنها داده نشده بود و من مخالف ضد فوتبال هستم.

ناظمي درباره داوري اين ديدار هم گفت: من اعتقاد دارم هر گروهي بايد درباره خودشان صحبت کنند، درباره من که مربي هستم مربيان مي‌توانند حرف بزنند و درباره داوران هم کارشناسان داوري. البته شايد گاهي در حين بازي اشتباهاتي هم از سوي داوران سر بزند.

 

 

ناظمي در پايان در خصوص اينکه صحبت‌هاي او مبني بر اعتراض نکردن به داور با صحبت‌هايي که پس از باخت اين تيم به ملوان در دربي گيلان زده شد منافات دارد، هم افزود: بعد از پایان بازی داماش گیلان و ملوان انزلی در جریان کنفرانس خبری من در مورد داوري نظري ندادم؛ اما وقتي در برنامه 90 کارشناسان به اشتباهات مظفري‌زاده اذعان کردند بعد از آن با خبرنگاران درباره اين اشتباهات حرف زدم و گرنه من عادت ندارم پس از پایان بازی ها در باره عملکرد داوران قضاوت کنم.

اما يحيي گل‌محمدي سرمربی نفت تهران بعد از تساوي بدون گل مقابل داماش گيلان گفت: واقعا متاسفم. در شرايطي که فوتبال به سمت سرعتي شدن پيش مي‌رود تا تماشاگران لذت بيشتري ببرند بازيکنان داماش وقت‌کشي کردند و داور هم به اين قضيه توجهي نکرد. اين بازي دست کم 7 دقيقه وقت اضافي داشت که متاسفانه به اين موضوع توجه نشد.

وي ادامه داد: به طور کلي بازي خوب را شاهد بوديم اما واقعيت اين است که اين بازي يک طرفه به نفع ما بود. موقعيت‌هايي را براي گل زدن به دست آورديم اما در ضربات آخر بي‌دقتي کرديم. تيم داماش با تشکيل لايه‌هاي زياد دفاعي کار ما را براي رسيدن به گل سخت‌تر کرده بود.

 

 

سرمربي تيم نفت خاطر نشان کرد: در کل از نتيجه راضي نيستم ولي از عملکرد و تلاش بچه‌ها رضايت دارم. به هر حال همان طور که اشاره شد وقت‌کشي‌هاي تيم حريف بازي را زشت کرده بود و واقعا از اين موضوع متاسفم.

این ادعای گل محمدی در حالی است که افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان به شدت این اتهام نابجای وقت تلف کردن را رد کرده است. از سویی دیگر تماشاچیان این دیدار مجموعا با عوامل اجرایی و همراهان تیم ها حتی به عدد 100 هم نمی رسید و معلوم نیست اظهار نظر گل محمدی در خصوص تماشاچیان به کدام تماشاچیانی اشاره دارد و این همه درحالی است که  نفت تهران اساسا هوادار و تماشاچی ویژه ای ندارد و بازی های خانگی اش را معمولا  بدون تماشاچی برگزار می کند شاید به همین دلیل بود که این بازی از سوی هیچیک از شبکه های سیما پخش نشد که با این اوصاف می توان گفت این بازی در واقع اصلا تماشاچی نداشته است که از روند بازی دو تیم لذت ببرند یا نبرند.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 23 آذر 1392برچسب:, | 13:19 | نویسنده : محمدرضا |

 

در چارچوب رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور،تیم فوتبال داماش گیلان در ورزشگاه دستجردی اکباتان تهران میهمان نفت تهران بود.

این دیدار در پایان نود دقیقه وقت قانونی (+4 وقت اضافه) با تساوی بدون گل خاتمه یافت و داماش گیلان یک امتیاز با ارزش از این هفته کسب کرد. داماش گیلان با این تساوی 22 امتیازی شد و همچنان در رتبه نهم جدول باقی ماند.

افشین ناظمی سرمربی داماش گيلان در این دیدار بازیکنان ذیل را به میدان فرستاد:
ميلاد فراهانى، على رضا نظيف كار، محمد مختارى( از دقيقه ٧٠ رصا الماسخاله)، ابوذر رحيمى، هادى محمدى، مصطفى حاجتى، روح الله سيف الهى، رسول سروش نيا( از دقيقه ٥٧ هادى سهرابى)، محمدرضا مهدوى( از دقيقه ٧٧ سعيد قدمى)، مسعود حسن زاده، وحيد خدابنده لو.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 22 آذر 1392برچسب:, | 20:1 | نویسنده : محمدرضا |

افشین ناظمییحیی گل محمدی

 

نشست خبری یحیی گل محمدی و افشین ناظمی سرمربیان تیم های نفت تهران و داماش گیلان در محل سازمان لیگ در تهران برگزار و به سوالات خبرنگاران در خصوص دیدار دو تیم که فردا جمعه ساعت 15 در ورزشگاه دستجردی در شهرک اکباتان برگزار می شود، پاسخ دادند.

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: جدول نشان می‌دهد که تیم نفت بازیکنان و مربیان خوبی دارد، ما هم پس از شکست هفته گذشته مقابل ملوان سعی کردیم خود را از لحاظ روحی و روانی و همچنین از لحاظ جسمی آماده کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم که در دیدار فردا فوتبال قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم و با دست پر تهران را ترک کنیم و از این بازی امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش در مورد محرومان و مصدومان تیمش یادآور شد: رضا کاردوست را به علت اخراج در دیدار هفته گذشته در اختیار نداریم و همچنین مرتضی ابراهیمی هم سه هفته است که مصدوم است و در این دیدار نمی‌تواند ما را همراهی کند.

ناظمی تاکید کرد: نفت بازیکنان خوبی دارد و ما از آنها شناخت داریم. این تیم را آنالیز کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم با امتیاز تهران را ترک کنیم.

وی در مورد باخت هفته گذشته در دربی مقابل ملوان خاطرنشان کرد: فوتبال مثل زندگی ادامه دارد. ما قصد داشتیم که برنده باشیم و تلاش خود را هم انجام دادیم اما یک سری اشتباهات صورت گرفت. من پس از آن بازی هم گفتم مقصر خودم بوده‌ام این بازی را به دفترچه خاطرات سپردیم باید از آن بازی درس بگیریم و در دیدار‌های آینده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی یادآور شد: قبلا عذرخواهی کردم بار دیگر هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم مجموعه دست به دست هم دهد تا شکست دربی را جبران کنیم و بتوانیم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

ناظمی در مورد جایگاه داماش تصریح کرد: مطمئنا ما دنبال هدفگذاری‌های خود هستیم. در نیم‌فصل اول توانستیم به این مسائل دست پیدا کنیم و تلاش می‌کنیم تا این موضوع در نیم‌فصل دوم هم تکرار شود.

سرمربی داماش در مورد اینکه بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند و همچنین بازیکنانی که جذب کرده‌اند گفت: ما پنج خروجی داشتیم و دو بازیکن از تیم‌های پایه که جزو سهمیه ما به حساب می‌آید به ما اضافه شده است. نتوانستیم بازیکن مطرحی جذب کنیم آن هم به علت اینکه مشکلات مالی داریم و همچنین موفق نشدیم جایگزینی برای بازیکنانی که از ما جدا شدند داشته باشیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی مشکلات مالی این تیم برطرف می‌شود یادآور شد: انشاءالله این مسائل حل می‌شود. تیمی جهت پیگیری مشکلات باشگاه در استان درست شده است و با عابدینی جلساتی را برگزار کرده است. امیدواریم هرچه زودتر این مسائل حل شود تا فکر و ذهن بازیکنان فقط به زمین بازی معطوف شود.

 

 

از سوی دیگر یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران در این نشست خبری اظهار داشت:‌ با تیمی بازی داریم که خیلی خوب روی زمین کار می‌کند. آنها جوان و دونده هستند و از مربی خوبی هم برخوردارند.

وی ادامه داد: درست است که هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفتند اما همین موضوع انگیزه‌ای می‌شود برای آنها تا ناکامی‌شان را جبران کنند. ما هم در تلاشیم روندی که داریم را حفظ کنیم و با کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم. خوشبختانه مصدومی نداریم و همه بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرمربی نفت تهران در خصوص اینکه ابتدای فصل هیچکس فکر نمی‌کرد این تیم بالاتر از فولاد، پرسپولیس و استقلال قرار بگیرد گفت: بچه‌های ما خوشبختانه به خودباوری خوبی رسیدند و امیدوارم این روند را تا پایان فصل حفظ کنند. مهم این است که در آخر مسابقات چه جایگاهی کسب کنند. نگه داشتن جایگاه فعلی بسیار سخت‌تر از به دست آوردن آن است.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 21 آذر 1392برچسب:, | 22:38 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, | 21:45 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از شکست 3 بر صفر برابر ملوان در جمع خبرنگاران گفت: این باخت بر گردن من است و مسئولیت آن را برعهده می‌گیرم. من تیم را بد تمرین دادم و بد آنالیز کردم. امیدوارم بتوانیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا دیگر شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم. بازیکنان تلاش خود را کردند، ما می‌توانستیم به گل هم برسیم اما روز خوبی دروازه‌بان ملوان بود و او توپ‌های ما را گرفت و ما بدشانس هم بودیم.

وی در مورد تعویض‌هایش گفت: تعویض‌ها به این دلیل بود که می‌خواستیم بازیکنی از کنارها اضافه شود و ما فقط یک بازیکن در سمت راست روی نیمکت داشتیم. دو هفته هم بود که در این زمین بازی نکرده بودیم، این تمام موجودی ما است. من باخت را به گردن گرفتم.

سرمربی داماش در مورد حضور پرشمار هواداران داماش گیلان گفت: من شرمنده هواداران هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. همه چیز را هم به گردن گرفتم. بازیکن با تفکرات کادر فنی بازی می‌کند ضمن اینکه شما آئین‌نامه را نخوانده‌اید، من نمی‌توانم در مورد خیلی چیزها صحبت کنم اما فقط این را می‌گویم که اخراج رضا کاردوست درست نبود. شاید اگر داور فیلم بازی را ببیند به اشتباهش پی ببرد. من فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌ام، طبق آئین‌نامه من نمی‌توانم در مورد خیلی از مسائل صحبت کنم و بهتر است که برخی مواضع باشگاه را سراوانی که سخنگوی باشگاه هم هست و در اینجا حضور دارد بیان کند.

از سوی دیگر دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل داماش در نشست خبری اظهار داشت: برد خیلی مهمی به دست آوردیم نه برای اینکه دربی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم بلکه به این دلیل که در جدول شرایط نزدیکی با داماش داشتیم و این مسابقه 6 امتیازی بود. با این برد در نیمه بالایی جدول هستیم و این خیلی مهم است. ذهنیت بازیکنان برای ما خیلی مهم بود، بازیکنان ملوان تمرکز بالایی داشتند و توانستند خواسته‌هایمان را در زمین اجرا کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم وقتی 2 بر صفر شدیم و یک بازیکن هم بیشتر داشتیم بازی را اداره کردیم، در چنین شرایطی ممکن است برخی بازیکنان بازی را بی‌خیال شوند و فکر کنند بازی تمام شده است. به هر حال ما این دربی را بردیم و باید خوشحالی کنیم.
وی در مورد اینکه داور به سود ملوان سوت زد، گفت: امیدوارم به چیزی که می‌گویید مطمئن باشید. این نظر شماست. ما 8 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. یادم نمی‌آید داور به نفع ملوان سوت زده باشد.

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 15 آذر 1392برچسب:, | 19:26 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

در چهارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور،تیم فوتبال داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان ملوان انزلی بود که این بازی در پایان با پیروزی مهمان به پایان رسید.

گل های ملوان در دقایق 22(پنالتی)،29 و 83 به ثمر رسید در حالی که پس از اخراج رضا کاردوست توسط داور ،داماش گیلان بازی را تا پایان ده نفره ادامه داد. بیش از پانزده هزار نفر نظاره گر این دیدار در ورزشگاه عضدی رشت بودند.

تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار با ترکیب زیر به میدان رفت:
حبیب دهقانی، علی رضا نظیف کار، هادی محمدی، محمد مختاری، روح الله سیف الهی، سعید قدمی( از دقيقه ٤٦ محمدرضا مهدوى)، رضا کاردوست، ابوالفضل حاجی زاده( دقيقه ٤١ مسعود حسن زاده)، مصطفی حاجتی( از دقيقه ٦٠ محمدرضا الماسخاله)، هادى سهرابى، امين متوسل زاده.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 15 آذر 1392برچسب:, | 19:22 | نویسنده : محمدرضا |

 


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 15 آذر 1392برچسب:, | 12:24 | نویسنده : محمدرضا |

 

نشست  خبري پيش از بازي تيم هاي داماش گيلان و ملوان انزلي با حضور افشين ناظمي سرمربي داماش و اسکوچيچ سرمربي ملوان در سالن کنفرانس مجموعه شهيد دکتر عضدي رشت برگزار شد.

افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان در این کنفرانس خبري گفت: از نقاط ضعف و قدرت ملوان شناخت خوبي را داريم. اميدواريم که فردا بازي خوبي را از سوي هر دو تيم شاهد باشيم و بتوانيم فوتبال گيلاني ها را براي کل مردم ايران به نمايش بگذاريم .

ناظمی ادامه داد: همه به حساسيت اين بازي واقف اند و به هر حال رقابت در فوتبال هم خوب است اما اميدوارم همانطور که در طول فصل سرمربيان تيم هاي حريف از طرفداران داماش تعريف کردند، انشالله فردا نيز پيروز واقعي تماشاگران ما باشند.

وي افزود: داماش وابسته به هوادارانش است و حمايت هواداران همواره انرژي بسيار خوبي را به کادرفني و بازيکنان داده است و از آنها مي خواهم که فردا نيز تنها به تشويق تيم محبوب شان بپردازند.

سرمربي داماش گيلان در پاسخ به خبرنگاري که از وضعيت مالي داماش و تجمع در تمرين پرسيد گفت: خود من هنوز از سال 90 طلبکار هستم اما الحمدلله همدلي خوبي بوجود آمد و پيگيري هايي در حال صورت گرفتن است و اميدواريم که از هفته آينده مشکلاتمان به کل حل شود.

ناظمي در خصوص درخواست ملواني ها براي زمين برگزاري مسابقه گفت: اين ميزبان است که تصميم ميگيرد کجا بازي کند. زمين استاديوم جز 12 استاديومي است که درجه A آسيا در کشور را گرفته است و از طرفي زمين اول داماش استاديوم عضدي است و زمين دوم سردارجنگل، درحالي که زمين اول ملوان استاديوم سردارجنگل رشت است .

وي ادامه داد: حق ميزباني با داماش است و بهتر است که به اينطور مسائل نپردازيم . تيم هاي استقلال ، پرسپوليس و تراکتورسازي هم در اين استاديوم بازي کرده اند و اين استاديوم سرمايه ملي استان ماست.

ناظمي در پايان ضمن بيان اينکه در بازي فردا داماش هيچ بازيکن محرومي را ندارد عنوان کرد: مرتضي ابراهيمي و ميلاد فراهاني به دليل مصدوميت قطعا در بازي فردا غايب خواهند بود.

همچنين علي احمدي سراواني مدير رسانه اي داماش در خصوص وضعيت ماندن يا رفتن امير عابديني مديرعامل داماش گيلان پس از دربي گيلان گفت: آقاي عابديني استعفا را يکي از ابزار مديريتي مي دانند و به اين ترتيب خواسته اند که تکليف و وضعيت داماش روشن شود. ايشان دو ماه پيش استعفا کردند که با توجه به قانوني که وجود داشته بايد در اين مدت وضعيت مشخص مي شد و به همين دليل است که ايشان مي گويند بعد از بازي با ملوان بر سر کار خودشان حاضر نمي شوند.

اسکوچيچ سرمربي ملوان انزلی نیز در این کنفرانس خبري گفت: من تجارب زيادي در دربي ها دارم و براي من مهم اين است که بازيکنان به وظايف خودشان توجه کنند تا به دربي بودن اين مسابقه. اينکه تيم ها در اوج به هم رسيدند خيلي خوب است چون بازي خوبي را مي توانيم شاهد باشيم.

سرمربي ملوان در پاسخ به اين سوال که در خصوص بحث مطروحه در خصوص تغيير زمين بازي آيا درخواست او بوده يا مديريت باشگاه گفت: ما به بازي در چمن مصنوعي عادت نداريم و بحث ناراضي بودن وجود نداشت. براي مان فرقي ندارد که در کدام زمين بازي کنيم ولي اگر چنين زميني را در انزلي داشتيم مي توانستيم بازيکنانمان را با شرايط اين زمين وقف دهيم .

وي افزود: پيام من به تماشاگران اين است که بيايند و از مسابقه لذت ببرند بدون اينکه به حواشي توجه کنند. فردا بايد روز بزرگ و خاطره انگيزي براي فوتبال گيلان باشد.

وي در پايان در خصوص غايبين ملوان در دربي گفت: دو بازيکنمان به اسم معبودي و محسن يوسفي را به دليل محروميت در اختيار نداريم اما ساير بازيکنان براي حضور در اين بازي مشکلي ندارند.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, | 23:19 | نویسنده : محمدرضا |

 

داماش 2 با صدای نوید یحیایی

 

ترانه داماش "2" با صداي نويد يحيايي منتشر شد.

 

(کیفیت 320)


موضوعات مرتبط: متفرقه از داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, | 20:11 | نویسنده : محمدرضا |

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای ملوان باشیم.

افشین ناظمی در مورد دیدار روز جمعه با ملوان، گفت: هر دو تیم گیلانی هستند و می‌خواهند از اعتبار فوتبال گیلان دفاع کنند. امیدوارم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی از این بازی لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و در این مسابقه هم می‌خواهیم همین طور باشد. البته ابتدا می‌خواهیم میزبان خوبی برای ملوان باشیم و بعد هم بازی قابل قبولی ارایه کنیم. از همه هواداران داماش هم می‌خواهم که در این دیدار فقط تیم خودشان را تشویق کنند.

سرمربی داماش گیلان در مورد اینکه برخی بازیکنان می‌گویند حاضرند تمام بازی‌ها را ببازند اما در دربی گیلان بازنده نباشند، گفت: این حساسیت‌ها از قدیم در این بازی بوده است و امیدوارم بازی زیبایی شود تا مردم از دیدن آن لذت ببرند زیرا هر دو تیم هم استانی هستند.

ناظمی در مورد اینکه چقدر تصور می‌کند صحبت‌های او و جلسه‌ای که در هیئت فوتبال برگزار می‌شود در برقراری آرامش در ورزشگاه تاثیرگذار باشد، گفت: امیدوارم تاثیرگذار باشد. جلسه خوبی در هیئت فوتبال گیلان برگزار شد و امیدوارم با این جلسه حاشیه‌ها کم شود. این حاشیه‌ها از قدیم بوده و امیدوارم در آینده حاشیه‌ها کمتر شود.

سرمربی داماش گیلان در مورد بحث کناره‌گیری امیر عابدینی از مدیریت این باشگاه گفت:امیدوارم او از باشگاه داماش نرود. ایشان پیگیر حل مشکلات باشگاه داماش هستند.

ناظمی در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه دیدار گفت: من هیچ وقت فوتبال را پیش بینی نمی‌کنم.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, | 15:9 | نویسنده : محمدرضا |

 

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان، برترین مربی هفته شانزدهم شناخته شد.

در هفته شانزدهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 14 گل به ثمر رسيد تا در هفته کم گل ليگ شاهد ميانگين 1.75 گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته ديدار تيم‌هاي سايپا و داماش با 5 گل پرگل‌ترين ديدار و دو ديدار از جمله استقلال با گسترش و فولاد و سپاهان به عنوان کم‌گل‌ترين ديدارهاي هفته معرفي مي‌شوند.

مربي هفته: افشين ناظمي

در هفته‌اي که سپري شد نفت، مس، تراکتور و ملوان در خانه خود موفق به برتري در آغاز نيم فصل دوم شدند، اما کار بزرگ را داماش انجام داد که توانست در کرج مقابل يکي از تيم‌هاي خوب ليگ يعني سايپا هر 3 امتياز را از آن خود کند تا عنوان بهترين مربي هفته به سرمربي اين تيم، افشين ناظمي برد.


بهترین تیم هفته تراکتورسازی تبریز و بهترین بازیکن هفته نیز، محسن فروزان، دروازه بان گیلانی گسترش فولاد انتخاب شد

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, | 22:34 | نویسنده : محمدرضا |

ناظمی:امیدوارم این برد نوید بخش روزهای خوب داماش در نیم فصل دوم باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،افشین ناظمی پس از پیروزی سه بر دو داماش مقابل سایپا در کرج در جریان کنفرانس مطبوعاتی گفت: شاهد بازی خوبی بودیم هر دو تیم دنبال ارائه فوتبال بودند و خیلی توجه به حاشیه نداشتند. با این حال خوشحالم که توانستیم بهتر از سایپا از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم و امیدوارم این اتفاق، نوید بخش روزهای خوب داماش در نیم فصل دوم باشد.

وی افزود:ما با برنامه و اهداف مشخصی در بازی در برابر سایپا حاضر شدیم و این برنامه ها را در تمرینات نیز انجام دادیم و بازیکنان جنگنده و دونده را به میدان فرستادیم و توانستیم بازی را به خصوص در نیمه دوم تحت کنترل بگیریم.

ناظمی گفت:محرومیت فیرات و نبودن او در نیمکت مربیگری به نفع ما شد چون ایشان تاثیرگذاری زیادی روی تیم خودش دارد و ما نیز با اشراف این موضوع شرایط بازی را به سود خودمان تمام کردیم. همین شرایط به ما کمک کرد تا ما پیروز میدان باشیم.

ناظمی در خصوص تلاش بازیکنان داماش گفت:در بازی امروز مستحق پیروزی بودیم و از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم، امیدوارم این شروع خوب ادامه دار باشد و بتوانیم امتیازات خوبی در نیم فصل دوم کسب کنیم.

افشین ناظمی در خصوص بازی هفته هفدهم در برابر ملوان انزلی در ورزرشگاه شهید عضدی رشت گفت:ملوان در چند بازی اخیر بسیار خوب بوده و امتیازات بسیار خوبی به دست آورده، اما تیم داماش هم در شرایط مناسبی قرار دارد و به دنبال سه امتیاز خواهد بود.

وی در پایان ادامه داد:بازی با ملوان همیشه متفاوت است اما هر چی هست فقط داخل زمین مسابقه است و نباید هیچگونه حاشیه ای داشته باشد،من از همینجا از هواداران خوب داماش گیلان می خواهم در این بازی فقط به حمایت از تیم خود بپردازند و ارزوی من این هست که ضمن یک بازی بسیار خوب از سوی داماش یک میزبان خوب هم باشیم.

اما مجید بصیرت مربی سایپا در غیاب فیرات  که به دلیل محرومیت حضور نداشت، با حضور در جمع خبرنگاران پس از شکست سه بر دو مقابل داماش گیلان اظهار داشت: بازی تماشاگرپسند و جذابی را امروز شاهد بودیم. قطعا در بازی که 5 گل رد و بدل شود، قطعا آن دیدار بازی جذابی بوده است.

وی افزود: اگر بازی را بخواهیم به سه بخش تقسیم کنیم داماش یک سوم بازی را خیلی خوب بود اما در دو بخش بعد ما بهتر بازی کردیم. حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما ما هم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. داماش از موقعیت‌هایش استفاده کرد و برنده شد.

وی افزود: نبودن فیرات خیلی در عدم نتیجه‌گیری ما اثرگذار بود و نبودن او را از دقایق ابتدایی احساس کردیم.مربی تیم سایپا در پایان گفت: ما با همین اندوخته‌ها و داشته‌هایمان فصل را ادامه می‌دهیم. به بازیکنانی که داریم امیدواریم هر چند کار سختی را پیش رو داریم چرا که بازی‌های سخت و نفس‌گیری در ادامه خواهیم داشت.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 9 آذر 1392برچسب:, | 14:50 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 آذر 1392برچسب:, | 14:44 | نویسنده : محمدرضا |

 

[تصویر:  53577718892939333920.png]2   3[تصویر:  17208574022638143218.png]

 

در هفته شانزدهم سری مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 15 امروز تیم داماش  مهمان سایپای البرز بود که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود داماش خاتمه یافت . گل های این دیدار را روح الله سیف اللهی در دقیقه 22 ، مصطفی حاجتی در دقیقه 36 و  امین متوسل زاده در دقیقه  برای داماش و کاوه رضایی در دقیقه 30 و ابوذر رحیمی  ( بازیکن داماش ) در دقیقه 32 برای سایپا به ثمر رساندند

 

ترکیب داماش :

 

حبیب دهقانی، ابوذر رحیمی، علی رضا نظیف کار، هادی محمدی،محمد مختاری، روح الله سیف الهی، سعید قدمی( از دقیقه 78 محمدرضا الماسخاله)، رضا کاردوست(از دقیقه 88 امیر محمد مظلوم)، ابوالفضل حاجی زاده، مصطفی حاجتی، افشین چاوشی( از دقیقه 60 امین متوسل زاده).

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 8 آذر 1392برچسب:, | 16:48 | نویسنده : محمدرضا |

علیرضا جهانبخش

 

 

در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال هلند موسوم اردویژه تیم ان‌ای‌سی نایمخن در خانه تیم کامبور با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

در این دیدار که علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی تیم نایمخن 90 دقیقه در میدان حضور داشت، محمد المکرینی در دقیقه 33 و توبیاس هایتس،‌ مدافع نایمخن که در دقیقه 71 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد برای کامبور گلزنی کردند و تک گل نایمخن را نیز کوین کانبوی در دقیقه 37 به ثمر رساند.

نایمخن با قبول این شکست که هفتمین باختش در این فصل بود با 9 امتیاز در قعر جدول 18 تیمی اردویژه بود.


موضوعات مرتبط: متفرقه از داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, | 14:56 | نویسنده : محمدرضا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ماهی بلند