حسین خطیبی مربی گسترش فولاد تبریز و افشین ناظمی  سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم در تبریز حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
افشین ناظمی سرمربی داماش در این کنفرانس خبری گفت:در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز هر چند سه بازیکن‌شان را در اختیار ندارند ولی برای کسب سه امتیاز آمده‌ایم.
افشین ناظمی اظهار کرد: فردا سه بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. تیم‌مان ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها است. ما به هر شهری که می‌رویم برای کسب سه امتیاز است.
وی ادامه داد: ما در بازی قبلی در شهر خودمان بازی کردیم ولی نتیجه را با توجه به دو پنالتی که داور نگرفت واگذار کردیم.
ناظمی درباره کسر امتیاز در تیم‌هایی که هوادارانش حاشیه‌هایی را به وجود می‌آورند گفت: من با کسر امتیاز موافق هستم. در بازی قبلی که اشتباه داوری وجود داشت ولی هواداران‌مان می‌دانند که اشتباه داوری هم جزو فوتبال است و هیچ گونه حاشیه‌ای ایجاد نکردند. آرزوی قلبی من این است که روزی برسد تا هواداران در هیچ شهری به حاشیه‌ها نپردازند.
سرمربی داماش درباره اختلافات گذشته بین هواداران تبریزی و گیلانی بیان کرد: در گذشته این اختلافات بوده است ولی در حال حاضر این اختلافات وجود ندارد ولی در سالی که مشکلاتی در رشت برای هواداران تبریزی رخ داد، احتمال دارد شیطنت‌هایی از طرف هواداران برخی تیم‌های دیگر رخ بدهد. فرهنگ گیلان بسیار بالاست و خوب نیست که دو تیم یک استان یعنی داماش و ملوان اختلاف داشته باشند و تیم‌های سایر استان‌ها هم سوء استفاده کنند.
وی در پایان گفت: امیدوارم هفته به هفته کیفیت بازی‌ها بهتر شود و از بازیکنان داماش هم به تیم ملی دعوت شود و با این کار انگیزه بازیکنان شهرستانی بیشتر می‌شود.
از سوی دیگر حسین خطیبی مربی گسترش فولاد تبریز در این نشست خبری گفت:تمرین‌های خوبی را انجام داده‌ایم و با تغییراتی که انجام داده‌ایم سعی می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. بازی سختی خواهیم داشت ولی امیدوارم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم. هر هفته روی نقاط ضعف‌مان کار می‌کنیم.
وی درباره جذب بازیکن خارجی در تیمش و اظهارات رسول خطیبی در گذشته که دوست نداشت بازیکن خارجی به تیمش بیاورد افزود: ما در سه پست می‌خواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم ولی باید بازیکن باکیفیتی باشند و امیدوارم نیم فصل به تیم اضافه شوند. ما دوست نداریم بازیکن خارجی به تیم بیاوریم ولی برای بهتر شدن تیم این کار را انجام خواهیم داد.
خطیبی درباره آماده‌سازی زمین چمن اختصاصی این باشگاه برای برگزاری مسابقه‌ها بیان کرد: ما دوست داریم که در زمین اختصاصی خودمان بازی کنیم. در گذشته در لیگ دسته اول بازی‌هایمان را در این زمین انجام داده‌ایم. مسئولان باشگاه پیگیر برطرف کردن مشکلات استادیوم هستند و امیدوارم شرایط میزبانی‌مان در استادیوم اختصاصی فراهم شود.
مربی گسترش فولاد درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه قبل از اطلاع یافتن از نتایج تیم خود نتایج گسترش فولاد را پیگیری می‌کند گفت: از آقای زینی‌زاده تشکر می‌کنیم و ما هم تراکتورسازی را دوست داریم و تیم اول شهرمان است و امیدوارم امسال جام را کسب کند.
خطیبی درباره اینکه آیا برای بازی فردا محروم و مصدومی دارد یا خیر بیان کرد: بازیکن محروم و مصدومی نداریم و تمام بازیکنان آماده این بازی حساس هستند و امیدوارم در این بازی 6 امتیازی، پیروز شویم.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 22:16 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

داماش در هر پنج مسابقه پیشین خوب بازی کرده‌ و سزاوار حداقل دو یا سه برد بوده‌ است.دو تیم تاکنون در لیگ بر‌تر با هم مسابقه نداده‌اند. اما در سال ۸۸-۸۹ در لیگ آزادگان دو بار با هم دیدار کردند که هر دو مسابقه را داماش با نتایج ۱-۰ و ۳-۱ به سود خود تمام کرد.
متن کامل این گزارش را در ادامه مشاهده می کنید:
 هفته ششم لیگ بر‌تر با نخستین رویارویی گیلان و آذربایجان در لیگ سیزدهم آغاز می‌شود. سلسله مصاف‌هایی که امسال هفت بار دیگر بین این دو استان شمالی و شمالی غرب کشور تکرار خواهد شد. دو تیم در حالی در تبریز مقابل هم قرار می‌گیرند که گسترش فولاد با یک برد و یک باخت و سه تساوی و کسب شش امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و داماش با سه تساوی و دو باخت و سه امتیاز در مکان چهاردهم جاخوش کرده است.

گسترش، تازه‌واردی که می‌خواهد بماند
گسترش فولاد با برادران خطیبی در حالی امسال به لیگ بر‌تر صعود کرد که در دو سه سال گذشته همیشه مدعی صعود به لیگ بر‌تر بود و در لحظات آخر ناکام می‌ماند. حتی دو سال پیش مدیرعامل متمولش به دلیل آنچه ناداوری عنوان کرده بود، تصمیم داشت که دیگر در لیگ شرکت نکند. اما آن‌ها حضور یافتند و با صلابت به لیگ بر‌تر راه پیدا کردند. گسترشی‌ها لیگ بر‌تر را تا اینجا خوب شروع کرده‌اند تا بتوانند جای خالی سومین نماینده صعودکرده آذربایجان را که به لیگ پایین برش گرداندند، پر کنند. آن‌ها که پیش‌تر در سال ۸۹یک بار تا فینال جام جذفی هم پیش رفته بودند امسال می‌خواهند با کسب نتایج درخور، دست به یک شگفتی دیگر بزنند. گسترش نسبت به تراکتور یک تیم تقریبا بومی است و رسول خطیبی عنوان جوان‌ترین مربی تاریخ لیگ بر‌تر را از آن خود کرده است.
داماش امیدوار به عبور از بحران
در حالی که سال گذشته داماش با ناظمی توانسته بود از یک بحران بزرگ عبور کند و در لیگ بماند حداقل تا اینجای کار به توفیقی دست نیافته است. رشتی‌ها در حالی که در هر پنج مسابقه پیشین خوب بازی کرده‌اند و سزاوار حداقل دو یا سه برد بوده‌اند اما تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ امسال نشده‌اند. با توجه به بازی دشوار خانگی هفته آینده آن‌ها در برابر سپاهان، شاید گسترش فولاد امید گیلک‌ها برای کسب نخستین پیروزی باشد، اتفاقی که انجام دادنش بسیار دشوار خواهد بود. ناظمی و دستیارانش خوب می‌دانند که تیم‌شان تا چه اندازه به یک برد احتیاج دارد تا هم هواداران متعصب‌شان را آرام کنند و هم پایه‌های لرزان نیمکت مربی‌گری را ثبات بخشند. در این مسابقه پس از شش هفته کارت مربی‌گری دو دستیار ناظمی هم صادر شده و او می‌تواند در کنارش از وجود علی نظرمحمدی و مازیار ربیعی‌فر استفاده کند. داماش که هفته گذشته بازی را به استقلال واگذار کرد، حالا با توجه به اشتباهات تاثیرگذار تیم داوری (دو پنالتی داماش سوخت شد) بزرگ‌ترین منتقد کمیته داوران هم هستند و می‌خواهند ببینند که آیا این هفته تیم داوری دسته گل احتمالی دیگری برایشان به آب خواهد داد یا خیر؟!
گسترش برنده در ابتدا
شاگردان خطیبی نشان داده‌اند که در ابتدای بازی هجومی مسابقه را شروع می‌کنند، آن‌ها شصت درصد از گل‌هایشان را در سی دقیقه ابتدای کار به ثمر رسانده‌اند. مهرداد بایرامی با سه گل زده بهترین گلزن گسترش فولاد است و مطمئنا تا پایان لیگ امسال از او بیشتر از این‌ها خواهیم شنید. فولادی‌ها از وجود دو بازیکن گیلانی هم در ترکیب ثابت سود می‌جویند: محسن فروزان و امیر تیزرو. فروزان هر چند در بازی‌های گذشته توانسته در هر بازی چند سیو خوب داشته باشد اما در کل با آمار شش گل خورده در پنج بازی، رکورد خوبی از خود به جای نگذاشته است. تبریزی‌ها در برابر داماش محروم نخواهند داشت و به گفته خطیبی شاید تنها یکی از بازیکنان مصدوم‌شان به این مسابقه نرسد.
داماش بدون کاپیتان
پس از مدت‌ها برای نخستین بار داماش بدون حضور کاپیتان مهدوی گام به یک مسابقه خواهد گذاشت. مهدوی در برابر استقلال سه کارته شد، هرچند که به دلیل مصدومیت در هر صورت به این مسابقه نمی‌رسید. به جز مهدوی داماش از وجود محمد آبشک که او هم مصدوم است در این بازی نمی‌تواند استفاده کند. رشتی‌ها که با اتوبوس خود را به تبریز رسانده‌اند باید ابتدا خستگی را از تن دور کنند. ناظمی که این مسابقه دوازدهمین حضورش در لیگ بر‌تر به عنوان سرمربی است، تاکنون نشان داده که به فوتبالی تهاجمی و تماشاگرپسند علاقه‌مند است و در جمع خبرنگاران گفته که حریفان در این پنج هفته نه از روی توانایی‌هایشان که بر اثر اشتباه بازیکنان خودی به تیمش گل زده‌اند و عنوان کرده بود که این بازی همهٔ تلاشش را خواهد کرد تا تیمی کم‌اشتباه به میدان بفرستد تا بتوانند این بار آن‌ها از اشتباه حریف ‌‌نهایت استفاده را بکنند.
ترکیب‌های احتمالی
گسترش فولاد: محسن فروزان، خالد شفیعی، مهدی قریشی، امیر تیزرو، احمد کامدار، امید نظامی‌پور، میثم نقی‌زاده، سامان نریمان جهان، سعید مهدی‌پور، ایمان موسوی، مهرداد بایرامی
داماش: حبیب دهقانی، ابوذر رحیمی، محمد مختاری، مسعود حسن‌زاده، علیرضا نظیف‌کار، هادی محمدی، ابوالفضل حاجی‌زاده، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی، رضا کاردوست، امین متوسل‌زاده
پیش‌گویی:
دو تیم تاکنون در لیگ بر‌تر با هم مسابقه نداده‌اند. اما در سال ۸۸-۸۹داماش و گسترش در لیگ آزادگان دو بار با هم دیدار کردند که هر دو مسابقه را داماش با نتایج ۱-۰و ۳-۱به سود خود خاتمه داد. در‌‌ همان سال داماش و گسترش در یک چهارم نهایی جام حذفی هم به مصاف هم رفتند که آنجا گسترش با گلی که در دقیقه ۱۱۹به ثمر رساند توانست داماش را ۱-۰شکست دهد. هر چند که شرایط لیگ بر‌تر با لیگ آزادگان تفاوت دارد و شرایط دو تیم هم نسبت به آن دوره کاملا فرق کرده است، اما تجربه بیشتر داماش در لیگ بر‌تر می‌تواند کفه ترازو را به سود آن‌ها تغییر دهد، هر چند که محتمل‌ترین نتیجه تساوی خواهد بود.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 22:15 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

 

مجید جهانپور با اشاره به نتایج باشگاه داماش در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: داماش به لحاظ نتیجه‌گیری نتوانسته است انتظارات هواداران را برآورده کند اما باید در نظر داشت که برای کسب موفقیت داشتن انگیزه‌های مختلف کمک می‌کند.

وی افزود: در دنیای فوتبال امروز مسایل مالی روی موارد انگیزشی بازیکنان بیشترین تأثیر را دارد و این مشکلات مالی مانع از ایجاد انگیزه لازم شده است.

سرمربی اسبق باشگاه پگاه گیلان با بیان اینکه مشکلات مالی کار را برای کادر فنی سخت می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر به لحاظ مالی باشگاه بدهکار باشد و شرایط بازیکنان تأمین نشود به تدریج نظم و انضباط زیر سئوال می‌رود و شرایط کار و فعالیت سخت می‌شود.

وی داماش و ملوان را همواره با مشکلات مالی مواجه دانست و تصریح کرد: امیدواریم با برطرف شدن این مشکلات شاهد کسب نتایج خوبی در هفته‌های آینده از این تیم‌ها باشیم.

جهانپور نتیجه‌ نگرفتن داماش را مانع ارائه بازی‌های خوب به لحاظ تاکتیکی شاگردان ناظمی ندانست و یادآور شد: در بازی با استقلال، داماش بازی خوبی را ارائه داد و در نیمه دوم این بازی همه دیدند که داماش فشار خود را بیشتر کرد و تلاش زیادی انجام داد و حقش باخت نبود.

 وی اضافه کرد: این مسایل نشان می‌دهد که این تیم می‌تواند در هفته‌های آینده با کسب نتایج لازم جبران کند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، با اشاره به حمایت از کادر فنی داماش، متذکر شد: افشین ناظمی نخستین فصلی است که به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کرده، بنابراین نیاز به حمایت دارد.

وی از هواداران داماش خواست این تیم را تنها نگذارند.

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 12:6 | نویسنده : محمدرضا |

http://uploadtak.com/images/q1234_AliReza_JahanBakhsh.jpg

 

 

سرمربي تيم فوتبال نايخمن هلند كه نقش به سزايي در به خدمت گرفتن عليرضا جهانبخش بازيكن ايراني اين تيم در تابستان گذشته داشت، اخراج شد.
به نقل از رسانه هاي هلندي، علت اخراج الكس پاستور شكست سنگين ۵ بر يك تيمش مقابل تيم «زول» در هفته سوم رقابت هاي ليگ هلند اعلام شده است.
جهانبخش در اين بازي در دقيقه ۸۴ وارد زمين شد اما نتوانست تأثير زيادي روي نتيجه بگذارد.
وي از زمان پيوستن به نايمخن در چند هفته پيش تا كنون براي دومين بار بود كه به ميدان مي رفت.
نايمخن دو بازي قبلي خود را هم از زمان آغاز رقابت هاي ليگ هلند باخته بود و هم اكنون در قعر جدول رقابت هاي اين ليگ قرار دارد.
در حال حاضر ران دي گروت و ويلفرد بروخويس به عنوان مربيان موقت نايمخن انتخاب شده اند.


موضوعات مرتبط: متفرقه از داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 11:32 | نویسنده : محمدرضا |

 

اخبار کوتاه از داماش

تمرین داماش گیلان در سردارجنگل

 تمرین روز دوشنبه و سه شنبه داماشی ها از ساعت 18 در استادیوم سردارجنگل رشت پیگیری خواهد شد.

 

قرعه کشی جام حذفی انجام شد

قرعه کشی فصل جدید رقابت های جام حذفی دوشنبه صبح انجام شد.

 قرعه کشی فصل جدید رقابت های جام حذفی انجام شد و داماش گیلان حریف خود را شناخت. بر این اساس داماش گیلان در نخستین دور با برنده تیم‌های نوژن شهرداری نوشهر-شاهین بوشهر و شهرداری یاسوج-آهن بافق یزد بازی خواهد کرد. احتمالا این دیدار در اواخر آبان ماه انجام میگیرد


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 21:25 | نویسنده : محمدرضا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ماهی بلند