موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 مهر 1392برچسب:, | 13:18 | نویسنده : محمدرضا |

 

افشین ناظمی سرمربی داماش در پایان بازی پرسپولیس و داماش گیلان گفت: پیروزی حق پرسپولیس بوده است اما از رییس کمیته انضباطی می‌خواهم که اتفاقات این بازی را بررسی کند.

به نقل از ایسنا، افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس بهتر از ما بود. به دایی و تیمش تبریک می‌گویم. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم اما این کار را نکردیم.

او ادامه داد: هیچ موقع در مورد داوری نظر نمی‌دهم اما آن‌طور که همکارانم گفتند فکر می‌کنم گل اول پرسپولیس مشکوک بود و کارشناسان باید نظر دهند.

ناظمی گفت: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد. ما آمده بودیم پرسپولیس را به زمین خودمان بکشانیم و از این موقعیت استفاده کنیم. به هر حال فوتبال است. یک روز خوب، یک روز بد. در کل پرسپولیس بهتر از ما بود.

افشین ناظمی ادامه داد: حسن‌زاده باید فیلم بازی را تماشا کند. تماشاگران به ما خیلی فحاشی کردند. فقط این نباشد که در رشت به خاطر کار تماشاگران از ما امتیاز کم شود و به این اتفاقات هم توجه کنند. سال گذشته هم که برخی می‌گویند اتفاقاتی افتاده جایگاه تماشاگران پرسپولیس با داماش دو کیلومتر فاصله داشت و اتفاقاتی که شما می‌گویید نیفتاده بود. به هر حال فکر می‌کنم حسن‌زاده باید فیلم این بازی را ببیند و درباره‌ی اتفاقات آن تصمیم‌گیری کند. 

از سوی دیگر علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر داماش گیلان در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به نبودن بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات هفته اخیر از بازیکنانی که بیشتر در اختیار داشتیم استفاده کردیم و سیستم بازی‌مان را هم تغییر دادیم. بچه‌ها هم خوب بازی کردند و خدا را شکر سه امتیاز باارزش به دست آوردیم. از هر جهت برتر از داماش بودیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم. خیلی خوب جنگیدند و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. شما هر چقدر کار کنید تیم ایده‌آلتان را به دست نمی‌آورید. باید پیشرفت کنیم. بازیکنان ما می‌توانند خیلی بهتر از این بازی کنند. امروز با این‌ که بردیم باید بهتر کار کنیم. مطمئنا این تیم هنوز جای کار دارد و باید بهتر از اینها شود.

او درباره‌ اعتراضش به داوری گفت: چرا اعتراض باید باعث محرومیت من شود؟ شما نگاه کنید! اگر اعتراض نکنم داور کنار 12-10 ثانیه پرچم بلند کرده و ممکن بود بازیکن حریف اخراج نشود. مردم که کور نیستند. ما این همه بیننده داریم. مگر من در صحبت‌هایم با داور چهارم بی‌ادبی کردم؟ ایشان به من گفت اعتراض نکن! من گفتم اگر اعتراض نکنم چه کسی اعتراض کند؟ گفتم کمک داور پرچمش را بلند کرد، چرا فقط برای ما نمی‌بینی؟ در اصفهان ندیدی، این‌جا هم پرچم را ندیدی. همین یک اشتباه کوچک می‌توانست تیم ما را عقب بیندازد. اگر یک موقعیت داماش به گل تبدیل می‌شد شاید همه چیز عوض می‌شد اما اگر آن خطا اعلام می‌شد، می‌توانستیم گل بزنیم. این‌که من می‌گویم سر جایت بنشین توهین کرده‌ام؟ شما می‌گویید صحبت من توهین بوده است. من را تهدید می‌کرد که مرا اخراج می‌کند. مگر من از اخراج شدن ترس دارم. این تبعاتی است که باید پس بدهم. هزینه‌هایی است که باید جلوی این هجمه‌ها بایستم. حرف‌هایی زده‌ام و باید هزینه‌هایش را بدهم. این هم یکی از هزینه‌هاست. 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 26 مهر 1392برچسب:, | 23:17 | نویسنده : محمدرضا |

 

تیم فوتبال داماش گیلان ، در چارچوب این رقابت ها در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس رفت که در نهایت با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریفش شد .

برغم اینکه از این دیدار استقبال خوبی نشده بود و حدود 20 هزار نفر به ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران آمده بودند و فشار چندانی روی بازیکنان تیم داماش گیلان نبود اما بازیکنان این تیم بسیار پراشتباه ظاهر شدند .

اشتباه بازیکنان داماش گیلان در این دیدار حرف اول را می زد و بیشتر پاس های بازیکنان این تیم به هم نمی رسید و به همین دلیل تیم فوتبال داماش گیلان نتوانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد .

تیم فوتبال داماش گیلان همیشه مقابل تیم های بزرگ بازی قایل قبولی را از خود به نمایش می گذاشت اما در این دیدار نتوانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در نتیجه یک شکست دیگر را نیز متحمل شد . 

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان این مسابقه ، در دقیقه 45 روی دخالت ˈ سیدجلال حسینی ˈ که در موقعیت آفساید قرار داشت و ضربه ˈ امین متوسل زاده ˈ به گل رسید و ˈ حمید رضا علی عسگریˈ در دقیقه 84 نیز از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم تیمش را به ثمر رساند . 

در جریان این دیدار و در نیمه دوم ، ˈ مهرداد کفشگری ˈ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و همچنین ˈ محمد مختاری ˈ بازیکن تیم داماش نیز پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شد و با دریافت دومین کارت زرد به سرنوشت کفشگری دچار و از زمین بازی اخراج شد . 

با توجه به سایر دیدارهای برگزار شده تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 14 امتیاز در مکان یازدهم  جدول رده بندی قرار دارد.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 26 مهر 1392برچسب:, | 23:12 | نویسنده : محمدرضا |

 

علی دایی و افشین ناظمی سرمربیان پرسپولیس و داماش گیلان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دو تیم حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

افشین ناظمی در این نشست خبری گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد. ما هم شرایطمان ایده‌آل بوده و در تعطیلات فرصتی به دست آوردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. از لحاظ جسمانی و روحی نیز در آمادگی خوبی قرار داریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام شود تا مردم هم از آن لذت ببرند. هیچ محرومی هم نداریم و تمام مصدومان به ما اضافه شده‌اند تا تیم کاملی داشته باشیم.

سرمربی داماش گیلان در ادامه درباره خبرهایی که پیرامون سعید حلافی در رسانه‌ها منتشر شده است، توضیح داد: من هم مثل شما هستم و اطلاعات زیادی از این ماجرا ندارم. آخرین روزی که در تمرین حلافی را دیدم سالم بود، اما دیروز صبح به تمرین نیامد. وقتی از دوستان پرسیدم، گفتند مسموم شده است. فکر نمی‌کنم بازیکن حرفه‌ای دست به این کار بزند و اصلا کار پسندیده‌ای نیست. او بدون اینکه بداند جزو 18 بازیکن اصلی است یا نه به تمرین نیامد. به هرحال حق هر مربی است که 18 بازیکنش را انتخاب کند و هیچ مربی دوست ندارد تیم ناقصی را به زمین بفرستد.

وی در ادامه با بیان اینکه دیروز در خوابگاه به ملاقات حلافی رفته است، تصریح کرد: او را در خوابگاه تیم دیدم و متوجه شدم مسموم شده است. سپس از دیگران فهمیدم قرص خورده بود. به هرحال بازیکن حق دارد ناراحت شود اما اختیار فنی نیز دست مربی است. من با حلاقی هیچ مشکلی ندارم، اگر مشکل داشتم، او را انتخاب نمی‌کردم و نگه‌اش نمی‌داشتم. همه بازیکنان برای من عزیز هستند و سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای ترکیب اصلی انتخاب کنم.

ناظمی همچنین با اشاره به اینکه حلافی با تماشاگران هم مشکل نداشت از مصاحبه‌های او در رسانه‌ها اظهار تعجب کرد و افزود: اگر هر بازیکنی بخواهد به خاطر نبودش در ترکیب دست به چنین کارهایی بزند، ما باید در کنار مسائل فنی برای سلامتی 8، 9 بازیکن دیگر فکری کنیم. با این وجود معتقدم حلافی حرکت درستی نکرد. نمی‌دانم شاید مشکل دیگری داشته باشد. اما باید حرف‌هایش را اثبات کند. ان‌شاءالله سلامتی‌اش را به دست آورد تا ببینیم چه فکری درباره‌اش بکنیم. حرفی که زده می‌شود باید با دلیل و منطق باشد. بازیکنانی که در حال حاضر در داماش بازی می‌کنند با من نسبتی ندارند.

سرمربی داماش گیلان در ادامه نشست خبری در پاسخ به این پرسش که تیمش فردا برای کسب چه نتیجه‌ای به میدان می‌رود، عنوان کرد: ما برای هیچ بازی افکار تدافعی نداریم و در تمام بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم، اما نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است. بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به سه امتیاز برسند، اما هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

به گزارش ایسنا، افشین ناظمی در پایان نشست خبری درباره پیروزی خفیف تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند خاطرنشان کرد: تیم ملی در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه بعدی فرق کرد و فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشت. تایلند هم تیم درجه سه آسیا محسوب می‌شود و به تهران آمده بود ابتدا گل نخورد و از ضدحمله‌ها بهره ببرد اما با تعویض‌هایی که سرمربی ایران انجام داد نیمه دوم بهتر شدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی نشست خبری پیش از بازی تیمش با داماش گیلان درباره این بازی بیان کرد: دیدار حساسی است. مخصوصا برای ما که بازی قبل را مساوی کرده‌ایم و از صدر جدول فاصله گرفته‌ایم. با تمام قدرت می‌خواهیم این بازی را ببریم و به سه امتیاز برسیم. کمک هواداران هم می‌تواند مثمرثمر باشد. ما می‌توانیم در زمین خودمان با هواداران امتیازهای بازی را به دست بیاوریم.

وی افزود: در یکی، دو هفته اخیر، 7،8 بازیکن ملی‌پوش خودمان را به دلیل حضور در تیم ملی بزرگسالان و امید در اختیار نداشتیم و ناقص تمرین کردیم، اما سعی می‌کنیم بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم. داماش هم تیم خوبی است که در دو، سه هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به ملی‌پوشی که برای تیم ملی به صورت ثابت بازی کرده‌اند، در دیدار فردا حضور خواهند داشت یا نه، اظهار کرد: ابتدا دوست دارم برد تیم ملی را تبریک بگویم. با توجه به نبود اردو و بازی دوستانه، تیم ملی برد ارزشمندی کسب کرد که برایمان مهم بود. در مورد شرایط ملی‌پوشانمان هم باید ابتدا آنها را در تمرین امروز ببینیم و سپس درباره‌شان تصمیم بگیریم.

دایی همچنین درباره نظر عابدینی مبنی بر اینکه بازی فردا شاید جنگ باشد، تصریح کرد: همیشه به عابدینی احترام گذاشته‌ام و او بزرگتر من است. او اطلاعات فوتبالی دقیقی دارد و از جنس فوتبال است. احترام خاصی برایش قائلم اما به این مسائل نگاه نمی‌کنم. بازی در زمین چمن است و امیدوارم در زمین کارآیی مناسب را داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه نشست خبری درباره پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن برای معاوضه چند بازیکن پرسپولیس به جای محسن مسلمان گفت: ما با باشگاه ذوب‌آهن مکاتبه داشتیم تا مسلمان را در نیم‌فصل جذب کنیم، چون این بازیکن جزو خوب‌های ایران بوده و آینده‌دار است. او در پرسپولیس می‌تواند پیشرفت بهتری داشته باشد. با این حال از بقیه صحبت‌ها خبر ندارم. ما تنها ابراز علاقه کرده‌ایم تا مسلمان را جذب کنیم و از پیشنهاد ذوب‌آهنی‌ها اطلاعی ندارم. 

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 26 مهر 1392برچسب:, | 16:29 | نویسنده : محمدرضا |

[تصویر:  00943823.jpg]

 مهاجم تیم داماش گفت: به دلیل اینکه در ترکیب داماش نبودم و واقعا دلم از این فوتبال گرفته، شب گذشته 95 قرص خوردم تا راحت شوم


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:, | 10:50 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, | 11:11 | نویسنده : محمدرضا |

برنامه دیدار داماش گیلان با یزد لوله از سری دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور اعلام شد.

براساس اعلام سازمان لیگ، این دیدار سه شنبه 7 آبان ماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.  


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 19 مهر 1392برچسب:, | 11:46 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 مهر 1392برچسب:, | 18:35 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

افشین ناظمی:از تعطیلات لیگ برای کسب شرایط بهتر تلاش می کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،افشین ناظمی و عبدالله ویسی سرنربیان داماش گیلان و استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم شرکت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان پس پایان بازی در این کنفرانس گفت: بازي بسته اي که استقلال انجام ميداد باعث شد تا ما نتوانيم بازي هميشگي مان را ارائه کنيم و از طرفي متاسفانه بازيکنان هم احساسي شده بودند و از فرصت هاي انگشت شمارمان نتوانستند استفاده لازم ببرند.

ناظمی در خصوص رضا مهدوی کاپیتان داماش و امادگی وی گفت:رضا مهدوي چند وقتي مصدوم بود و بايد بازي کند تا آماده شود،رضا مهدوي پيش از مصدوميتش يکي از دونده ترين بازيکنان تيم مان بود و مقداري زمان مي برد تا کامل آماده شود. اميدوارم با توجه به تعطيلات بتوانيم هم به لحاظ بدني و تاکتيکي و روحي روي تيم کار کنيم تا از نظر تیمی در شرايط بهتری قرار بگيريم.

سرمربي داماشادامه داد: ما بر اساس تاکتيک تيم حريف بازيکنانمان را انتخاب مي کنيم و برنامه ريزي مي کنيم. ما در طول هفته تمرينات و آمادگي بازيکنانمان راهم درنظر ميگيريم . ضمن اينکه ترکيب بازي تراکتور در برخي نقاط به اين دليل تغيير داديم که بعضي از بازيکنانمان مصدوم يا محروم هستند .

ناظمی در خصوص نتایج اخیر داماش گیلان گفت: ما در بازي با راه آهن هم مستحق شکست نبوديم و روي يک حادثه و بازي مستقيم در آن بازي گل دريافت کرديم. من فکر مي کنم 20 توپ ديگر هم در آن صحنه به بازيکن تيم مان مي خورد به درون دروازه نمي رفت.

همچنین عبدالله ويسي سرمربي استقلال خوزستان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: تقريبا تيم داماش بهتر از ما بازي کرد اما حق دو تيم تساوي بود؛ ما هم از نتيجه مساوي راضي هستيم.

وي ادامه داد: از نتيجه مساوي راضي هستيم اما اين بدين معنا نبود که به دنبال پيروزي نبوديم و اين را از تعويض هايمان هم مي توان متوجه شد. در 10 دقيقه پاياني هم شيوه بازي را براي تساوي انتخاب کرديم چراکه اين يک امتياز بدردمان مي خورد و اگر اينطور نبود شيوه بازي مان هم به اين شکل نمي شد.

سرمربي استقلال خوزستان در باره هواداران داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت و چگونگی رفتار تماشاچیان گفت: مردم رشت همواره به من لطف دارند و من هم آنها را دوست دارم. تماشاگران رشت واقعا هواداران با معرفتي هستند و همواره تمام تيم ها را مورد تشويق قرار مي دهند به تيم حريف کاري ندارند. البته اختلافاتي با هم استاني ها خود دارند که اگر اين قضيه هم درست شود بهترين تماشاگران دنيا رشتي ها هستند.

وي ادامه داد: من پيش از بازي هم به بازيکنان تيم مان گفتم که نگران تماشاگران نباشيد و جو سالمي بر استاديوم حاکم خواهد بود و آنها فقط تيم خودشان را تشويق مي کنند که اين حرف من به اين ترتيب اثبات شد. 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 12 مهر 1392برچسب:, | 22:55 | نویسنده : محمدرضا |

 

دیدار داماش از هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید عضدی رشت در برابر استقلال خوزستان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

برای داماش گیلان از سوی افشین ناظمی بازیکنان زیر به میدان رفتند:

میلاد فراهانی، محمد مختاری، مسعود حسن زاده، علی رضا نظیف کار، مصطفی حاجتی، رضا کاردوست، محمد سياه، محمدرضا مهدوى( هادى سهرابى از دقيقه ٦٦)، محمد آبشك( از دقيقه ٧٨ سعيد قدمى)، افشين چاوشى( امين متوسل زاده دقيقه ٤٦)،روح الله سيف الهى


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 12 مهر 1392برچسب:, | 18:48 | نویسنده : محمدرضا |

افشین ناظمی:تلاش می کنیم با پیروزی در این دیدار،شکست هفته قبل را جبران کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،نشست مطبوعاتی پیش از دیدار داماش گیلان با استقلال خوزستان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و سید اکبر پورموسی مربی استقلال خوزستان برگزار شد.  
افشين ناظمي در این نشست گفت: تيم فوتبال استقلال خوزستان خوب بازي مي كند و از مربي جواني نيز برخوردار است و بازي با اين تيم سخت است. 
وي اظهار كرد: به همين دليل بايد با اين تيم هوشمندانه روبرو شد و بازي كرد تا بتوانيم نتيجه دلخواه را كسب كنيم و برابر اين تيم به پيروزي دست يابيم. 
ناظمی  ادامه داد: ما هفته گذشته در ديدار برابر راه آهن متحمل شكست شديم و هدف ما اين است كه با پيروزي برابر استقلال خوزستان، آن شكست را جبران كنيم و روند رو به رشد خود را ادامه دهيم.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان بيان كرد: ما در ديدار برابر استقلال خوزستان، هادي محمدي را به دليل محروميت در اختيار نداريم، ضمن آنكه ابوالفضل حاجي زاده و ابوذر رحيمي نيز مصدوم هستند و به اين ديدار نمي رسند اما خوشبختانه ساير مصدومان به ديدار با استقلال خوزستان مي رسند و مي توانند تيمشان را همراهي كنند. 
از سوی دیگر سيد اكبر پورموسي مربی استقلال خوزستان در غیاب عبدالله ویسی در این نشست مطبوعاتی گفت: انتظار ما اين است كه در ديدار برابر داماش گيلان، بتوانيم يك بازي زيبا و جوانمردانه همراه با كسب سه امتياز ارائه كنيم. 
وي اظهار كرد: البته تيم فوتبال داماش گيلان يك تيم خوب و محكمي است كه از بازيكنان جوان و تكنيكي برخوردار است اما ما از اين تيم شناخت كافي داريم.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه بيش از نيمي از رقابت هاي دور رفت برگزار شده، اكثر تيم ها از هم شناخت پيدا كرده اند و ما نيز حدود سه ماه پيش با تيم فوتبال داماش گيلان يك بازي دوستانه برگزار كرده بوديم و از اين تيم شناخت كافي داريم. 
مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان بيان كرد: به همين دليل تيم فوتبال داماش گيلان را به خوبي آناليز كرديم و روي نقاط ضعف و قوت اين تيم كار كرديم كه اميدوارم بازيكنان بتوانند در ديدار برابر داماش گيلان، به خوبي دستورات كادر فني را پياده كنند. 
وي اضافه كرد: : ما در ديدار برابر داماش گيلان، ايمان مبعلي را به دليل محروميت در اختيار نداريم، ضمن آنكه حامد محمودي، عادل كلاه كج و منصور نعامي نيز مصدوم هستند و به اين ديدار نمي رسند.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 12 مهر 1392برچسب:, | 11:10 | نویسنده : محمدرضا |

 

افشین ناظمی سرمربی داماش پس از پایان بازی با راه آهن گفت: بازی خوبی نبود اما از بازیکنانم راضی هستم. نوع بازی راه‌آهن به گونه‌ای بود که شکل زیبایی به خود نگرفت.

وی ادامه داد: راه‌آهن از سیستمی استفاده می‌کرد که قصد داشت سه امتیاز را بگیرد. آنها رو به بازی مستقیم آورده بودند و قصد داشتند از توپ‌های سوم استفاده کنند. ما روی یک اشتباه گل دریافت کردیم.

سرمربی داماش تصریح کرد: پس از گل تغییر تاکتیک دادیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم. امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانیم نتیجه بگیریم. بازیکنان تلاش خوبی انجام دادند و از آنها راضی هستیم اما آن چیزی که در دیدارهای گذشته بودیم نتوانستیم در زمین پیاده کنیم.

ناظمی در مورد اینکه آیا زمین ورزشگاه روی عملکرد بازیکنان تاثیر داشت، گفت: زمین جلوی کار هر دو تیم را گرفته بود. امروز نتوانستیم از فضای مناسب بهره ببریم. ما روی زمین بازی می‌کنیم و در این بازی به علت وضعیت نامناسب چمن نتوانستیم عملکرد مناسبی داشته باشیم. راه‌آهن هم به بازی مستقیم روی آورده بود.

همچنین منصور ابراهیم زاده در پایان بازی گفت: پس از هفته پرفراز و نشیبی که سپری کردیم و اتفاقاتی که در دیدار گذشته به وجود آمد و تصمیماتی که من قصد داشتم بگیرم حمایت و بزرگی خوب مسئولان باشگاه راه‌اهن از مجموعه توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و به برتری برسیم. 
وی ادامه داد: در نهایت این حمایت‌ها تلاش بازیکنان باعث شد که ثمره آن را ببینیم و به نظرم در این بازی تمام بازیکنان آن چه را که می‌خواستیم در زمین پیاده کردند.

سرمربی راه‌آهن سورینت خاطرنشان کرد: ما در این دیدار از سه بازیکن جوان خود استفاده کردیم بازیکنان جوان هم عملکرد خوبی داشتند و در قسمت‌های مختلف تاثیر گذار بودند که به آنها تبریک می‌گویم و دست مریزاد می‌گویم که توانستند با این شرایط به وجود آمده سه امتیاز را از آن خود کنند. باید دقت لازم را داشته باشیم تا در ادامه راه بتوانیم مقابل سایر تیم‌ها هم نتیجه بگیریم. این آرزوی ماست.

ابراهیم‌زاده در مورد اعتراض‌هایی که به داور مسابقه داشت، اظهار داشت: در کنار زمین و شرایطی که تیم ما به وجود آورده ممکن است اتفاقاتی به وجود آید یک سری عصبانیت‌ها و ناراحتی‌ها وجود دارد که برای همان لحظه است. مثلا در دقایق پایانی خطایی پشت محوطه جریمه ما اعلام کرد که ممکن است درست هم باشد. اما ما برای تخلیه خودمان اعتراض می‌کنیم.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 6 مهر 1392برچسب:, | 14:31 | نویسنده : محمدرضا |

 

در هفته یازدهم داماش گیلان در ورزشگاه اکباتان تهران میهمان راه آهن سورینت بود.این دیدار در پایان با نتیجه 1 بر 0 به سود میزبان خاتمه یافت. تنها گل این دیدار در دقیقه 37 برای راه آهن به ثمر رسید.

 افشین ناظمی، بازیکنان زیر را به میدان فرستاد:

میلاد فراهانی، ابوذر رحیمی، محمد مختاری، علی رضا نظیف کار، هادی محمدى، ابوالفضل حاجى زاده(هادى سهرابى)، محمد آبشك، بوكر كبه( از دقيقه ٥٧ مسعود حسن زاده)، روح الله سيف الهى، رضا کاردوست( افشين چاوشى از دقيقه ٨٠)، امین متوسل زاده.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 18:58 | نویسنده : محمدرضا |

منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن سورینت و افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی دو تیم در نشست خبری شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

افشین ناظمی در این نشست خبری گفت:بازی سختی مقابل راه‌آهن سورینت پیش رو داریم. ما به جایگاه کنونی این تیم در جدول رده بندی توجهی نداریم و امیدوارم با شناختی که از این تیم داریم و همچنین تمرینات خوبی که طی این مدت سپری کردیم، بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه راه‌آهن‌سورینت تیم خوبی است، ادامه داد: ما شناخت خوبی از آنها داریم و می‌دانیم که سورینت یک تیم با برنامه و تاکتیکی است به همین دلیل کار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: برای دیدار فردا مقابل راه‌آهن سورینت مصدوم و محرومی نداریم. ما برای دیدار برابر راه‌آهن سورینت به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی توجهی نداریم. نگاه ما اینگونه نیست که این تیم بازی‌ قبلی خود را واگذار کرده است،با شناختی که از حریف دارم می‌دانم فردا کار دشواری خواهیم داشت.

ناظمی گفت: تیم داماش پتانسیل بالایی دارد و ما هفته به هفته در حال بهتر شدن هستیم. امیدوارم این روند رو به رشد ما همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیمش تمرینات را در ابتدای فصل دیر آغاز کرده است، اظهار داشت: ما برای رقابت‌های این فصل چند بازیکن فصل گذشته خود را از دست دادیم که همین مورد و دیر شروع کردن تمرینات باعث عدم نتیجه‌گیری مناسب ما در آغاز فصل بود.

سرمربی تیم فوتبال داماش با بیان اینکه در ابتدای فصل نتایج خوبی به دست نیاوردیم، ادامه داد: از آقای عابدینی تشکر می‌کنم که صبور بود و نتایج آغاز فصل را تحمل کرد، امیدوارم در آینده بهتر شویم و بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

از سوی دیگر منصور ابراهیم زاده در این نشست خبری اظهار داشت: به عنوان یک مربی تلاش می‌کنم که بتوانیم موفق باشیم. باشگاه هم در حال انجام چنین کاری است. این یک بحث مهم بوده که باید برای موفقیت بجنگیم.

وی ادامه داد: در چند سالی که سرمربی و مربی بودم، هیچگاه نیمه پایین جدول رده‌بندی را تجربه نکردم. این موضوع می‌تواند یک تجربه خوب باشد که چگونه در این مورد کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت اضافه کرد: داماش تیم خوبی است و از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌برد. هدایت این تیم برعهده یک مربی جوان، با درک و با انگیزه بوده که از حمایت مدیرعامل باشگاه نیز برخوردار است. مقابل تیمی بازی داریم که در دو هفته اخیر مقابل تیم‌های خوب نتیجه گرفته است.وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که بازیکنان تیم به درکی برسند که می‌توانند برنده شوند. باید برای کسب موفقیت تلاش کرد.

ابراهیم‌زاده گفت: برای دیدار فردا پیروز قربانی محروم است و میلاد نوری را هم به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان آماده هستند ودر شرایط خوبی به سر می‌برند. بازیکنان راه‌آهن همان بازیکنان هستند و هیچ تغییری در تیم ایجاد نشده ولی ممکن است در ابراهیم‌زاده و بازیکنان تحولی به وجود بیاید. بار دیگر تاکید می‌کنم فردا راه‌آهن همان تیم است و تنها تفاوت ما تغییر ورزشگاه است. این مساله می‌تواند خودش یک تغییر باشد!

وی با اشاره به تغییر زمین بازی فردا تصریح کرد: ورزشگاه اکباتان جایی است که سال‌‎های متوالی در آن بازی‌های راه آهن برگزار می‌شده است اما امسال به دلیل اینکه قراردادی برای همکاری بسته نشده بود، در این ورزشگاه بازی‌ای برگزار نمی‌شد. از این بعد فکر می‌کنم بازی‌های ما به جز دیدار مقابل استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی در این زمین برگزار شود.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 12:58 | نویسنده : محمدرضا |

کميته استيناف فدراسیون فوتبال  اعتراض باشگاه داماش گيلان را به کسر یک امتياز وارد ندانست و همچنين 5 ميليون تومان اين باشگاه را جريمه کرد.

کميته استيناف اعتراض باشگاه داماش گيلان به کسر يک امتياز از اين تيم را در ليگ برتر به دليل آنچه که از آن به فحاشي تماشاگران توصیف کرد را وارد ندانست و اعلام کرد اينکه توهين تماشاگران به دليل اشتباه داور صورت گرفته پذيرفتني نيست و يک امتياز از باشگاه داماش گیلان کسر مي‌شود.

همچنين به دليل اينکه کميته انضباطي در مورد پرتاب اشيا به داخل زمين از سوي تماشاگران رايي صادر نکرده است باشگاه داماش از سوی کمیته استیناف به پرداخت جريمه 5 ميليون توماني هم محکوم شد!


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, | 11:21 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, | 19:2 | نویسنده : محمدرضا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ماهی بلند