http://upload.fapatogh.com/images/zoclhe1z2f6ru0ee5833.jpg

 

محمد آبشک که پیش از این شنیده می شد از باشگاه های پرسپولیس، استقلال و مس کرمان پیشنهاد دارد، پس از چهار فصل و نیم حضور در داماش با واریز رقم رضایت نامه اش از سوی مس کرمان به این باشگاه پیوست. مس کرمان بابت انتقال آبشک به این تیم مبلغ 280 میلیون تومان به باشگاه داماش گیلان پرداخت کرد. همچنین آبشک نیز تمامی طلب هایش به داماش گیلان را بخشید تا رضایت نامه این بازیکن صادر شود.

 

محمد آبشک پس از بوباکار کبه، جهانگیر عسگری و آریلسون ملو داسیلوا چهارمین بازیکنی است که در نقل و انتقالات نیم فصل از جمع داماشی ها جدا شد.

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 30 آبان 1392برچسب:, | 23:33 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, | 13:13 | نویسنده : محمدرضا |

 

افشین ناظمی سرمربی داماش پس از دیدار دو تیم مس کرمان و داماش گیلان در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون هیچ تصمیمی برای نیم فصل نگرفته و به باشگاه هیچ برنامه ای را اعلام نکرده ایم زیرا همه فکر خود را بر اتمام این بازی ها قرار داده بودیم.

وی درباره دیدار با مس کرمان گفت: ما بازی مستقیم انجام دادیم و در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست کار کردیم و آنچه می خواستیم بازیکنان داماش انجام دادند.

ناظمی، اظهار کرد: قصد داشتیم به کناره ها برویم تا بتوانیم از آنجا به عمق تیم مس کرمان حمله کنیم. سرمربی تیم داماش گیلان بیان کرد: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم برای پیروزی تلاش می کردند اما در پایان نتیجه مساوی شد.

ناظمی با اشاره به اینکه زمین تیم داماش گیلان مصنوعی و صاف است، گفت: بازیکنان تیم در بعضی از زمین ها به دلیل هموار نبودن نمی توانند به خوبی بازی کنند زیرا بازی تیم ما بر روی زمین است.

ناظمی، اظهار کرد: زمین چمن ورزشگاه کرمان خوب بود اما در بعضی جاها مشکلاتی را برای بازیکنان ایجاد می کرد. وی در رابطه با قضاوت داور این دیدار گفت: هیچگاه در مورد داوری صحبت نکرده و نمی کنم زیرا من نه داوری بلدم و نه کارشناس داوری هستم.

افشین ناظمی سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه در مجموع در این دیدار از بازیکنان خود راضی هستم، افزود: بازی در کرمان به دلیل ارتفاع بالا نسبت به سطح دریا برای تیم های شمالی سخت است زیرا از نظر تنفسی با مشکل روبرو می شوند.

همچنین پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان در این کنفرانس خبری گفت: پنالتی در این دیدار در شرایطی که داور بسیار نزدیک به صحنه بود، از سوی کمک داور اعلام شد.

سرمربی تیم مس کرمان بیان کرد: باشگاه باید اعتراض خود را در مورد قضاوت این دیدار به کمیته داوران ارسال کند تا داور اشتباهاتش را در این دیدار برای دیدارهای آینده تکرار نکند.

وی گفت: شاید بعضی از مربیانی که در اعتراض به داوری داد و فریاد می کنند حق دارند و برای ما که حرفی نمی زنیم اینگونه قضاوت می کنند.

مظلومی، همچنین با اشاره به اینکه تیم مس در نیمه نخست بد بازی کرد و بازیکنان در باد بازی استقلال بودند، گفت: اما نیمه دوم بهتر بازی کردیم، موقعیت سازی شد و به گل نیز رسیدیم.

وی افزود: تیم حریف بازی بسته ای را به نمایش گذاشت و رو به بازی مستقیم آورده بود اما بازیکنان ما بر روی اشتباهات بچه گانه خود مانند دیدارهای گذشته، توپ ساده ای را که باید مدافعان براحتی دفع کنند در اثر یک بی احتیاطی در محوطه جریمه خطا می کنند و کمک داور این خطا را پنالتی اعلام می کند.

سرمربی تیم مس کرمان گفت: بازیکنان ما در زمین چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان با مشکل روبرو هستند و نمی توانند توپ را کنترل کنند و در زمین صاف بهتر بازی می کنند.

مظلومی تاکید کرد: بازیکنان تیم مس در زمین های صاف حریفان در خارج از خانه نشان داده اند که فوتبال را یاد گرفته اند و به همین دلیل دوست داریم همه دیدارهای ما خارج از خانه برگزار شود زیرا زمین ورزشگاه شهید باهنر چندان مناسب نیست.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, | 17:39 | نویسنده : محمدرضا |

 

در چهارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر،تیم فوتبال داماش گیلان در کرمان میهمان مس این شهر بود. این دیدار در پایان با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.علیرضا نظیف کار از روی نقطه پنالتی در دقیقه 73 گل تساوی داماش را به ثمر رساند
با این نتیجه داماش گیلان با هیجده امتیاز به بازی های خود در نیم فصل اول لیگ برتر پایان داد.
ترکیب داماش گیلان در این دیدار به این ترتیب بود:
میلاد فراهانی، ابوذر رحیمی، مرتضی ابراهیمی، مسعود حسن زاده، علی رضا نظیف کار، هادی محمدی، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی( از دقیقه 58 خدابنده لو)، محمد مختاری، روح الله سیف الهی( از دقیقه 70 رضا الماسخاله)، سعید قدمی( رسول سروش نیا از دقیقه 77).


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 12 آبان 1392برچسب:, | 20:35 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 آبان 1392برچسب:, | 13:34 | نویسنده : محمدرضا |

 

افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش در نشست خبری بعد از پیروزی پر گل مقابل ذوب آهن، گفت: اول عید سعید غدیر را به همه مردم گیلان تبریک می‌گویم. بعد از بازی با پرسپولیس سعی کردیم که ریکاوری خوبی را انجام دهیم و امروز توانستیم بازی خوبی را پشت سر بگذاریم. خدا را شکر می‌کنم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم . ما برای سه امتیاز به میدان آمده بودیم.

 افشین ناظمی پس از پیروزی 5 بر یک تیمش گفت: بازی بسیار خوبی بود. نسبت به بازی گذشته تغییر تاکتیک دادیم که این مسئله جواب داد. از موقعیت‌هایمان به نحو احسن استفاده کردیم و انتظار نداشتیم 5 گل به ذوب‌آهن بزنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و نشان دادند که می‌توانند از هر موقعیت گل بسازند. امروز روز خوب بچه های ما بود. ما آنچه که در تمرینات انجام داده بودیم را پیاده کردیم. خوشحالم که مهاجمان از فرصت‌ها نهایت استفاده را کردند.

ناظمی ادامه داد: ما برای نیمه دوم برنامه تاکتیکی خاصی داشتیم، همه بازیکنان ما خوب هستند و تفاوت آن چنانی ندارند. ما بر اساس تیم حریف نفرات خود را در زمین قرار می‌دهیم.

وی در مورد استعفای امیر عابدینی از مدیریت داماش گیلان، عنوان کرد: این مسئله را مدیریت تیم باید جواب دهد. ما یک خانواده هستیم و اگر حرفی وجود دارد باید بین خودمان حل شود. در مورد صحبت‌های عابدینی نمی‌توانم چیزی بگویم؛ اما او مطمئناً بهترین تصمیم را می‌گیرد. پس از آن صحبت‌ها بزرگتر‌های تیم آمدند و اکنون وضعیت به این شکل است.

سرمربی باشگاه داماش افزود: خدا را شکر می‌کنیم که استعفای عابدینی مورد قبول قرار نگرفت. همیشه اتفاق می افتد که اختلاف در میان خانواده پیش بیاید و پدر خانواده از دست فرزندان خود ناراضی باشد. خدا را شکر که بردیم و این مسائل تمام شد.
وی گفت: به هر حال آقای عابدینی، مدیر با تجربه و فوتبالی است. شاید می‌خواست یک شوک ایجاد کند و با این برد فکر می‌کنم که همه چیز تمام شده است.

ناظمی در مورد قرار گرفتن محمد آبشک، افشین چاووشی و محمد مهدوی روی نیمکت اظهار داشت: ما برای هر بازی تاکتیک خاصی داریم. امروز تیم را از لحاظ سنی کمی پائین آوردیم تا دوندگی بیشتری داشته باشیم. بازیکنانمان نشان دادند برای 120 دقیقه آمادگی دارند.

لوکا بوناچیچ در نشست خبری بعد از بازی با داماش، گفت: من چند سالی است که در فوتبال ایران کار می‌کنم. حداقل 200 بازی را مربیگری کرده‌ام، ولی به یاد ندارم که در یک بازی اینقدر بازیکنان اشتباه کنند. امروز ما خیلی اشتباه کردیم. اشتباه پشت سر اشتباه.

سرمربی ذوب آهن در ادامه گفت: به داماش تبریک می گویم، ولی مشکلات ما کماکان وجود دارد. من شخصا از طرف بازیکنان ، از هواداران ذوب آهن معذرت می‌خواهم. با نتیجه‌ای که امروز رقم زدیم، هیچ کدام از ما لیاقت حضور در ذوب آهن را نداریم. همین الان هم ما مشکل داریم و می‌توانیم جزو کاندیداهای سقوط باشیم. من مربی با تجربه‌ای هستم. در چهار ماهی که من آمده‌ام هر کاری که کردم نشد. بازیکنان خوب و با تجربه ای داریم ، ولی این همه اشتباه پشت سر هم باور کردنی نیست. حتی امروز اگر یک تیم ضعیف‌تر از داماش هم روبروی ما قرار می‌گرفت ما را شکست می‌داد. این‌ها شاید باعث شود ما سقوط کنیم.

وی در ادامه گفت: من بارها گفتم که مسلمان بازیکن بسیار خوبی است، ولی او ذهنش در تهران است. باشگاه تصمیم خوبی گرفته تا هم به مسلمان کمک کند و هم به تیم ما. مسلمان می‌تواند در بهترین تیم‌های ایران بازی کند. من فکر می‌کنم با رفتن ایشان همه سود می‌کنیم. او بازیکنی است که کیفیت لازم را دارد. من تا زمانی که در ایران باشم حاضر نیستم که یک ریال به تماشاگر پولی بدهم. من به خیلی‌ها کمک می‌کنم، وقتی که بازی را با سه یا چهار گل واگذار می‌کنیم ، انتظار ندارم که من را تشویق کنند. با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد من مقصرم و به باشگاه اختیار لازم را می‌دهم که هر تصمیمی دوست دارد بگیرد.

بوناچیچ در پایان گفت: مشکلات ما مربوط به امروز یا دیروز نیست. ما 14 امتیاز داریم ، حدود 18 گل خورده‌ایم، 15 گل را روی اشتباه خورده‌ایم . من نمی گویم که چه کسی مقصر است. من مقصرم، ولی هیچ وقت نمی‌خواهم توانایی‌های داماش را زیر سوال ببرم. آنها حق‌شان برد بود.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 2 آبان 1392برچسب:, | 22:58 | نویسنده : محمدرضا |


 

تیم فوتبال داماش امروز در چهارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان بود که در پایان موفق شد با پیروزی مقتدرانه در یک روز بارانی،هدیه ای با ارزش به هواداران خود در روز عید سعید غدیر هدیه کند.
داماش گیلان در این دیدار موفق شد با نتیجه 5 بر 1 تیم ذوب آهن اصفهان را با شکست بدرقه کند و امتیازهای خود را به عدد هفده برساند. 
گل های داماش گیلان را مسعود حسن زاده(29 و 65) هادی محمدی(41) مصطفی حاجتی(57) و امین متوسل زاده (80) به ثمر رساندند . تنها گل ذوب آهن در دقیقه 25 توسط مرتضی تبریزی به دست آمد.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:, | 18:16 | نویسنده : محمدرضا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ماهی بلند