افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از پایان بازی در نشست خبری گفت: من به هواداران داماش تبریک می‌گویم. امروز آن‌ها به واقع نشان دادند که یار دوازدهم تیم ما هستند و برد امروز مال آن‌هاست. هر دو تیم موقعیت گل زدن داشتند. البته تراکتورسازی در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به دست آورد که درخشش میلاد فراهانی مانع از گلزنی آن‌ها شد.

افشین ناظمی ادامه داد:من از بازیکنان خودم راضی هستم بویژه از میلاد فراهانی که نشان داد به روزهای اوج خودش برمی‌گردد. همان طور که ما تراکتور را آنالیز کرده بودیم، امروز در زمین حاضر شد و بازیکنان ما به همان گونه که می‌خواستیم جلوی آن‌ها بازی کردند. از اینکه این بازی را بردیم خدا را شکر می‌کنم.

سرمربی داماش گیلان در پایان اظهاراتش گفت:از اینکه توانستیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم خوشحالم. ما در هفته‌های گذشته که میزبان بودیم، در هر بازی چندین و چند موقعیت از دست می‌دادیم ولی امروز از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم. امروز رمز پیروزی داماش باهوش بازی کردن بود زیرا ما از لحاظ مهره قابل قیاس با تراکتور نبودیم و طبیعی بود که فقط با هوشیاری می‌توانستیم به پیروزی برسیم و بتوانیم از تک موقعیت خوب‌مان نهایت استفاده را ببریم.

از سوی دیگرمجيد جلالي سرمربی تراکتورسازی در این نشست خبری گفت: در ديدار برابر داماش گيلان نيز برتر بوديم اما در نهايت با شكست مواجه شديم.

وي اظهار كرد: در جريان اين مسابقه به خصوص در نيمه دوم به طور كامل از تيم فوتبال داماش برتر بوديم و موقعيت هاي خوبي نيز كسب كرديم اما اين موقعيت ها پشت سر هم خراب شد.

وي ادامه داد: با خراب كردن موقعيت ها، اين فرصت را به حريف داديم تا از يك توپ ساده نهايت استفاده را ببرد و به گل برسد اما ما نتوانستيم از موقعيت هاي بي شمار خود ، به گل برسيم.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز اضافه كرد: آن چيزي كه از فوتبال ارائه كرديم، خوب بود و هر چقدر هم از زمان بازي مي گذشت، برتري ما بيشتر مي شد اما نتوانستيم از اين برتري استفاده كنيم.

جلالي با انتقاد از زمين مسابه گفت: چمن بازي روح فوتبال است و در استان گيلان همه جا سرسبز است به جز ورزشگاه آن كه داراي چمن مصنوعي است و بازي در اين زمين بسيار سخت و مشكل است.

 
 

موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 13:56 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 21:43 | نویسنده : محمدرضا |

 

هفته دهم:پیروزی بچه های شهر باران در عضدی رشت 

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته دهم در ورزشگاه شهید عضدی رشت موفق شد با نتیجه 1 بر 0 از سد تیم تراکتورسازی تبریز عبور کند و شادی را به جمع هواداران تیم به ارمغان آورد.

تنها گل این دیدار توسط امین متوسل زاده برای داماش گیلان به ثمر رسید.

 

افشین ناظمی ترکیب زیر را برای بازی مقابل تراکتورسازی به میدان فرستاده بود:

 

ميلاد فراهانى، محمد مختارى، ابوذر رحيمى، هادى محمدى( از دقيقه ٨٠ محمد سياه)، رضا كاردوست، محمد آبشك( از دقيقه ٦٩ هادى سهرابى)، روح الله سيف الهى، مرتضى ابراهيمى، ابوالفضل حاجى زاده، بوبكر كبه، مسعود حسن زاده(امين متوسل زاده از دقيقه ٥٦).

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 21:27 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, | 20:48 | نویسنده : محمدرضا |

نشست خبری قبل از دیدار تيم هاي داماش گيلان و تراکتورسازي تبريز با حضور افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان و فرهاد پورغلامي مربي تراکتورسازي تبریز در رشت برگزار گردید و این دو به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. مجيد جلالي سرمربي تراکتورسازي به دلیل تاخیر در ورود به رشت در این کنفرانس حاضر نشد.

افشین ناظمی در این کنفرانس در خصوص وضعیت تیم گفت:پس از بازي برابر صبا بازيکنانمان به لحاظ روحي و رواني و همچنين آمادگي در سطح بسيار خوبي قرار دارند و اميدوارم که فردا روز خوب ما باشد تا پيروز باشيم . ناظمي ادامه داد: تراکتورسازي را آناليز کرده ايم و اميدواريم که بتوانيم با تاکتيک هايي که در تمرينات بر روي آنها کار کرده ايم سه امتياز اين بازي سخت را از آن خود کنيم .

وي افزود: نمي خواهيم روند رو به رشدمان قطع شود و با بازيکنان هم که حرف ميزديم همه مصمم هستند تا روند هفته هاي اخير را حفظ کنيم تا بتوانيم در جدول نيز جايگاه خوبي را به دست بياوريم.وي همچنین گفت: از آقاي عابديني هم ممنون هستيم که به وعده خود به بازيکنان عمل کرده اند و هفته به هفته تزريق مالي صورت مي گيرد.

ناظمی سرمربي داماش گيلان در باره دروزاه بان های داماش گیلان گفت:  نمي خواهم بگويم که اشتباه نداشته اند اما دروازه بان های  ما دروازه بان های خوبي هستند. ميلاد فراهاني هفته گذشته نشان داد که گلر خوبي است و حبيب دهقاني هم در هفته هايي که در چارچوب دروازه حضور داشت همينطور نشان داد.

وي ادامه داد: به هر حال امیدواریم اين دو در هفته هاي آينده روند خوبي را در پيش بگيرند و بهتر در چارچوب کار کنند،لايقي فر دروازه بان دیگر داماش از نوجوانان با اين تيم بوده است و در آينده نيز يقينا به او ميدان داده خواهد شد، بهنام آينده خوبي دارد اما بايد زمانش فراهم شود تا او در چارچوب دروازه قرار بگيرد و اگر به يک باره او را درون دروازه داماش قرار دهيم، ممکن است اتفاقي بيفتد که سال ها از دروازه دور بماند.

ناظمي در خصوص غایبين داماش گيلان در این ديدار گفت: محمدرضا مهدوي، سعيد قدمي، سعيد حلافي و رسول سروش نيا را از هفته هاي گذشته و مصطفي حاجتي را پس از ديدار با صبا به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم و در اين ديدار نيز غائب خواهند بود. همچنين عليرضا نظيف کار نيز به دليل سه اخطاره شدن در اين بازي حاضر نخواهد بود.

از سوی دیگر فرهاد پورغلامي مربي تيم تراکتورسازي تبريز در این نشست خبری گفت: داماش خوب فوتبال بازي مي کند و آخرين بازي اين تيم مقابل صبا را هم آناليز کرده ايم. بازي سختي در پيش داريم اما ما تراکتورسازي هستيم و به دنبال سه امتياز بازي فردا هستيم .

وي در خصوص غائبين تيم تراکتورسازي در ديدار برابر داماش گيلان گفت: علي کريمي را به دليل مصدوميتي که در تمرين روز سه شنبه برايش به وجود آمد و همچنين حبيب گرداني و محسن ربيع خواه را به دليل آنفولانزا شديد در اختيار نداريم.

مربي تراکتورسازي در مورد قرارگرفتن برابر ملوان در هفته گذشته گفت: برايم سخت بود چرا که پانزده سال پيراهن ملوان را عوض نکردم و کار به عنوان مربي را در همين تيم آغاز کردم .

پورغلامي در پايان در خصوص حواشي دو سال قبل و سنگي که در تبريز به وي اصابت کرده بود گفت: آن مشکل را همان موقع حل کرده بودم. آن موقع در مصاحبه ام گفته بودم که بهتر است دو شهري که به هم از لحاظ فوتبال و فرهنگ نزديک هستند، هوادارنشان به هم نزديک شوند و شايد هم خواست خدا بود که آن سنگ باعث وصل شدن دو شهر به هم ديگر شود.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, | 20:45 | نویسنده : محمدرضا |

[تصویر:  Navid-Yahyaei.jpg]

 


(این آهنگ به عنوان آهنگ رسمی باشگاه داماش گیلان انتخاب شده)
 

دانلود با کیفیت       MP3 128
 

موضوعات مرتبط: متفرقه از داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, | 20:43 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 18:27 | نویسنده : محمدرضا |

تیم فوتبال داماش عصر یکشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی نوجوانان ایران رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.
داماشی ها در نیمه اول با ترکیب بهنام لایقی فر، محمد سیاه، مرتضی ابراهیمی، داسیلوا، رضا الماسخاله، سعید مرتضوی، هادی سهرابی، جهانگیر عسگری، حمید خدابنده لو و امین متوسل زاده به میدان رفت که در پایان نیمه اول بازی بدون گل مساوی تمام شد.

در نیمه دوم تیم امید داماش به میدان رفت که در این نیمه داماشیها با 2 گل مازیار متقی از روی نقطه پنالتی و ابراهیم زاده به پیروزی رسیدند.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 9:3 | نویسنده : محمدرضا |


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 21:23 | نویسنده : محمدرضا |

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان امروز موفق شد در عضدی رشت تیم صبای قم را شکست دهد تا شمار پیروزی‌های این تیم برابر با شمار شکست‌های این تیم برابر در عدد دو باشد. ناظمی و شاگردانش با کسب یازدهمین امتیاز موفقتا در رده‌ی نهم قرار گرفتند. ناظمی در نشست خبری بعد از بازی با صبا در مورد شرایط این بازی و بازیکنانش گفت:
دومین پیروزی فصل؛ چطور بود ؟
بازی خوبی بود صبا هم خوب بازی کرد و به مایلی کهن تبریک می گویم اما بازیکنان ما هم خوب عمل کردند چیزهایی که در طول هفته با آن‌ها کار کردیم به خوبی اجرا گذاشتند التبه از هوادارانمان ممنونم چرا که صبر و تحمل هوادارانمان جواب داد و مزد حمایت‌هایشان را گرفتند. بازیکنان ما در اواخر بازی امروز بازی را تمام شده می‌دیدند به همین دلیل در اواخر وقت یک گل دریافت کردیم من این برد را به همه مردم گیلان تبریک می‌گویم.
رمز موفقیت برای پیروزی؛ تغییراتی را در سیستم داماش شاهد بودیم نه ؟
ما در زمان‌هایی که برتری عددی بر روی دروازه حریف داریم باید سرعت عمل هم داشته باشیم. من فکر می کنم که وقتی بازیکنان برتری عددی را می‌بینند سرعت لازم را ندارند که کار را تمام کنند ما در نیمه اول با یک سیستم و یک تاکتیک به مصاف حریف رفتیم ولی در نیمه دوم با تعویض و تغییر تاکتیک بازی را بردیم. ما از افشین چاووشی امروز در گوش چپ استفاده کردیم البته او خوب بازی کرد. ما شش بازیکن آسیب دیده داریم و مجبوریم در بعضی از پست‌ها از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کنیم.
کبه بازیکن خوبی است و هفته به هفته بهتر می‌شود. پست تخصصی او پشت مهاجم بازی کردن است. امروز هم برای ما خوب کار کرد.

اما محمد مایلی‌کهن، سرمربی صبای قم پنجمین شکست فصل خود را نیز تجربه کرد تا بدین ترتیب همچنان علی‌رغم شروع طوفانی در لیگ روندی نزولی را طی کند و به رده‌های پائین جدول سقوط کند. مایلی‌کهن پس از شکست تیمش در مقابل داماش در مورد شرایط این بازی و بازیکنانش گفت:
پنجمین شکست هم از راه رسید؛ چطور بود ؟
ما امروز ضعیف‌ترین بازی خودمان را ارائه دادیم حقمان بود که ببازیم حتی تیم حریف یک پنالتی از دست داد. در مجموع اصلا خوب نبودیم. اشتباهاتی دراین بازی کردیم که از بازیکنان بزرگ در لیگ برتر انتظار نمی‌رود متاسفانه توپی را که نباید تقدیم حریف می‌کردیم باعث شد که گل دوم را بخوریم این برد حق داماش بود. من به آقای ناظمی و مردم خوب رشت تبریک می گویم.
عملکرد هواداران؛ قضاوت شما چیست ؟
وقتی هواداران خوب هستند باید تشویقشان کرد ولی در روزی که هواداران خوب نیستند نباید انکار کرد و مورد حمایت مسوولین باشگاه‌شان قرار بگیرند. من فکر می کنم امروز هواداران داماش خوب بودند و به عنوان یار دوازدهم تیم خودشان را تشویق کردند.
داوری؛ از عملکرد امروز داور راضی بودید ؟
من هیچ وقت از ابتدای لیگ تا به الان در مورد داوری حرفی نزده‌ام و نمی‌زنم چرا که در بعضی از مسابقات داوری به ضرر ما بود و در بعضی دیگر هم به نفع ما بوده است.
در نیمه اول سه بازیکن‌مان اخطار گرفتند و این عاملی بود که در نیمه دوم محتاط‌تر کار کنند وقتی عقب افتادیم دست به کارهای ریسکی زدیم ولی بر اثر اشتباه گل دوم را دریافت کردیم و نتوانستیم در دقایق باقیمانده نتیجه را جبران کنیم.فقط در اواخر بازی به یک گل دست پیدا کردیم.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 22 شهريور 1392برچسب:, | 22:20 | نویسنده : محمدرضا |

http://uploadtak.com/images/u86_damash_logo.png2 - 1http://uploadtak.com/images/j1377_sabaye_qom_logo.png

 

در چهارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور،امروز داماش گیلان در عضدی رشت میزبان صبای قم بود و بالاخره پس از هفته ها موفق شد در خانه میهمان خود را شکست دهد.
در این دیدار که در برابر بیش از چهار هزار نفر از هواداران داماش برگزار می شد داماش گیلان موفق شد با نتیجه 2 بر 1 صبای قم را شکست دهد. گل های داماش را محمد مختاری(دقیقه 63) و امین متوسل زاده(دقیقه 92) و تنها گل صبا در دقیقه 95 به ثمر رسید.

افشین ناظمی در این دیدار بازیکنان ذیل را به میدان فرستاد:

میلاد فراهانی، علی رضا نظیف کار،ابوذر رحيمى، هادى محمدى، محمد مختارى،روح الله سيف الهى، بوباكار كبه( از دقيقه ٨٣ هادى سهرابى)، مسعود حسن زاده( از دقيقه ٨٥ امين متوسل زاده)، مصطفى حاجتى، افشين چاوشى( از دقيقه ٥٣ رضا كاردوست)، ابوالفضل حاجى زاده.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 20:40 | نویسنده : محمدرضا |

 

کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار داماش گيلان با صبای قم برگزار و افشین ناظمی سرمربی داماش و محمد مایلی کهن سرمربی صبا به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

افشين ناظمي  در این کنفرانس گفت: صباي قم از تيم هايی است که فوتبال خوبي بازي مي کند و بازيکنان جوان و مربي با تجربه اي همچون محمد مايلي کهن دارد که در فوتبال ايران زحمات زيادي کشيده است. تلاش تیم ما بر این است که با ارائه يک بازي خوب و جوانمردانه در اين ديدار به نتیجه دلخواه دست یابد.

افشین ناظمی افزود:با شناختي که از صبا داریم  به دنبال کسب يک نتيجه خوب با ارائه يک بازي خوب در اين ديدار هستيم. داماش در هفته هاي گذشته هم در انديشه ارايه يک فوتبال زيبا هم بوده و فقط به نتيجه گيري صرف فکر نکرده ايم.

ناظمي ادامه داد: در ديدارهاي گذشته خوب بازی کردیم اما از نتایج آن راضی نیستم زیرا در چند ديداري که مساوي شد اگر پيروز مي شديم اکنون در جدول از وضعيت بهتري برخوردار مي شديم.
ناظمی گفت: در سه هفته اخير 5 امتياز گرفته ايم که در مقايسه با پنج ديدار اول نشان مي دهد که داماش از روند رو به رشدي برخوردار بوده است. 

سرمربي داماش همچنین گفت: داماش نشان داده که متکي به اسم ها نيست.براي بازي فردا هم مصدومان زيادي چون ، مهدوي ، آبشک ، کاردوست ، قدمي ، سروش نيا و حلافي را داريم.

ناظمي با بیان اشتباهات در حین بازی گفت: تا در فوتبال اشتباهي رخ ندهد گلي زده نمي شود. البته در بازي با فجر در دقايق پاياني نيمه اول تحت فشار شديد تيم حريف بوديم که اين مسئله بي تاثير نبود. البته اين هم نوعي نقيصه است و بايد بيشتر کار تا این نقیصه ها را برطرف کنيم. 
ناظمی در ادامه افزود: تيم داماش هميشه به دنبال بازي تهاجمي بوده و تيم‌هايي که به رشت مي‌آيند، هميشه به دنبال ضدحمله و استفاده از ضربات ايستگاهي هستند.

از سوی دیگر محمد مايلي کهن سرمربي صباي قم در این کنفرانس خبري گفت: داماش بازيکنان خوبي دارد و از سرمربي جوان و بسيار خوبي به اسم افشين ناظمي برخوردار است . مسلما بازي فردا پر افت و خيز خواهد بود و اميدوارم تماشاگراني که براي تماشاي اين مسابقه مي آيند از ديدن آن لذت ببرند.
وي افزود: تيم ما از کم هزينه ترين تيم هاي ليگ است اما با توجه به کيفيت فوتبالي که از خودمان ارائه مي دهيم انتظار نتايج بهتري را داشته ام ولي اين نتايج بدور از چيزي که براي صبا متصور بوده ام هم اين نبوده است. 

سرمربي صبا گفت : من از جمله مربياني هستم که بدنبال فوتبال تهاجمي هستم و شايد اين از ايرادات من باشد که چنين تفکري را دارم . همواره به دنبال اين بوده ايم که در فوتبالي که ارائه ميدهيم گلي هم وجود داشته باشد و فکر مي کنم در بخش تهاجم تيم ما بد عمل نکرده باشد اما در بخش دفاع تيمي کمي مشکل داريم که روي آن کار مي کنيم .

مايلي کهن در خصوص بحث کسر امتياز از تيم ها گفت: خدا را شکر من چه به عنوان بازيکن و چه به عنوان مربي در هر شهري که رفته ام مورد تشويق قرار گرفته ام و در تبريز هم يک سري شعارها که بر عليه داور سرداده شده بود من را آزرده کرده بود چرا که ما همه اعضاي يک خانواده به اسم فوتبال هستيم و من نمي توانم از توهين به يک عضو اين خانواده خوشحال شوم.

وي ادامه داد: معتقدم همه ما بايد دست در دست هم دهيم تا جو نامناسبي که در تمامي استاديوم هاي ما حاکم است کم کم کنار برود نه آنکه وقتي جو برعليه من است ناراحت شوم و وقتي که به سود من اهميتي به آن ندهم.فوتبال يک سرش برد است و يک سرش باخت و سوت پايان يک بازي سوت آغاز بازي بعد است .
سرمربي صبا در خصوص غايبين تيمش در ديدار مقابل داماش گفت: خوشبختانه محروم نداريم اما مرتضي کاشي، حق جو، کيوان امرايي، حامد پورعمراني و سعيد لطفي که از ابتداي فصل او را نداشته ايم مصدومين تيم را تشکيل مي دهند .


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 12:52 | نویسنده : محمدرضا |

تیم فوتبال نوجوانان ایران

 

 

تیم فوتبال نوجوانان ایران فردا (شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بزرگسالان داماش گیلان می‌رود. شاگردان علی دوستی‌مهر تمرینات آماده‌سازی برای جام جهانی امارات را پشت سر می‌گذارند. نوجوانان ایران بعد از این دیدار تدارکاتی به تهران آمده و در پایان شهریور عازم اردوی آلمان خواهند شد.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 11:11 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 15:35 | نویسنده : محمدرضا |

کمیته انضباطی

تا زمان صدور حکم نهایی کسر یک امتیاز از داماش گیلان لغو شد.

پس از کسر یک امتیاز از داماش گیلان از سوی کمیته انضباطی،باشگاه داماش گیلان طی نامه ای انتقادآمیز نسبت به صدور این حکم اعتراض کرد.

در همین راستا اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی پرونده رسیدگی به این پرونده را به کمیته استیناف ارجاع و در پی آن طی نامه ای خطاب به ریاست سازمان لیگ برتر درخواست نمود تا زمان صدور رای قطعی از سوی کمیته استیناف، کسر یک امتیاز از تیم فوتبال داماش گیلان را کان لم یکن تلقی نمایند.

برهمین اساس امتیازهای داماش گیلان در پایان هفته هشتم از 7 به هشت امتیاز تغییر پیدا کرد. 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 19:48 | نویسنده : محمدرضا |


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 22:55 | نویسنده : محمدرضا |

داماش گیلان دیدار با فجر سپاسی را با تساوی 2 بر 2 به پایان برد.

تیم فوتبال داماش در هفته هشتم لیگ برتر امروز میهمان فجر سپتسی شیراز بود.
این دیدر در پایان با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. گل فجر سپاسی در دقایق 40 و 44 توسط  مسعود ریگی دقیقه و جابر انصاری و گل های داماش گیلان در دقایق 7 و 86 توسط روح الله سیف الهی و افشین چاووشی به ثمر رسید.

افشین ناظمی در این دیدار بازیکنان زیر را به میدان فرستاد:

حبیب دهقانی، ابوذر رحیمی، محمد مختاری، علی رضا نظیف کار، هادی محمدی( از دقیقه 81 جهانگیر عسگری)، ابوالفضل حاجی زده، مصطفی حاجتی( از دقیقه 70 سعید مرتضوی)، هادی سهرابی، روح الله سیف الهی، بوباکار کبه، امین متوسل زده( از دقیقه 57 افشین چاووشی).


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, | 21:19 | نویسنده : محمدرضا |

در اين نشست داريوش صبوري مربي فجر گفت: تيم داماش در چند سال گذشته تقريبا بيشتر بازيکنانش را حفظ کرده و اين باعث شده هماهنگي خوبي در تيم باشد و از کادر فني خوبي هم برخوردار است.

صبوري افزود: در طول هفته فشار را روي بازيکنان کم کرديم چون که در بازيهاي گذشته بازيهاي سنگيني را انجام داده بودند و خسته بودند ، ما با ديدن فيلم بازيهاي داماش نقاط قوت و ضعف اين تيم را شناسايي کرده ايم و با استفاده از امتياز ميزباني به دنبال کسب هر سه امتياز هستيم.

مربي فجر اظهار داشت: مصطفي صبري ، مهرداد کريميان ، محمد آفند و محمد رضا حسيني را به دليل مصدوميت دراختيار نداريم .

صبوري در خصوص استفاده نکردن از بازيکناني همچون معدنچي و زارع گفت: ما اين بازيکنان را به دليل تجربه بالايي که در ليگ برتر داشتند به خدمت گرفتيم و ممکن است هميشه در ترکيب نباشند اما اميدوارم در بازيهاي آينده در صورت آمادگي استفاده بيشتري از آنها شود

وي افزود: سرمربي فجر آقاي غلام حسين پيرواني چند روزي است که کسالت دارد به همين دليل توانايي حضور در کنفرانس را نداشت .

افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان گفت: ما به جايگاه فجر در جدول نگاه نمي کنيم فجر از بازيکنان و کادر فني خوبي برخوردار است و ما در چند روز گذشته بازيهاي اين تيم را تحليل کرده ايم و با شناخت کامل به دنبال کسب امتياز هستيم.

وي افزود: چندبازيکن از جمله محمدرضا مهدوي، آبشک ، رضا کاردوست و سعيد قدمي را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم همچنين مسعود عزيززاده هم به دليل محروميت تيم را همراهي نمي کند.

وي در خصوص قانون کسر امتيازگفت: من از اصل اين قانون راضي هستم اما به شرطي که درست اجرا شود و من درباره کسر امتياز از تيمم اعتراض دارم زيرا اين امتياز به ناحق از ما کسر شده است چون که در آن بازي تماشاگران ما هيچ کاري که مستحق کسر امتياز باشيم را انجام نداده اند.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, | 15:13 | نویسنده : محمدرضا |

از ابتدای فصل گذشته تا کنون شدیدترین احکام انضباطی علیه داماش صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،صدور احکام انضباطی از ابتدای فصل 92-91 تا کنون بیانگر اجحاف در حق باشگاه داماش گیلان می باشد.
از ابتدای فصل گذشته تا کنون کمیته انضباطی در قبال تخلفات هواداران داماش گیلان ، شدیدترین آرای انضباطی را صادر کرده است و حتی احکامی نظیر "انجام بازی خانگی در استان دیگر" یا "محرومیت از بازی خانگی به دلیل تخلف در مسابقه ای که مهمان بوده است" و "کسر امتیاز" شامل حال باشگاه داماش شده است و حتی در روزی که رئیس کمیته انضباطی از خویشتن داری هواداران داماش در داربی گیلان تشکر کرده بود ، باشگاه داماش با جریمه سه میلیون تومانی مواجه شد!
با نگاهی به جدول ذیل ، مشاهده خواهیم کرد که این سخت گیری ها فقط در قبال باشگاه داماش بوده و کمیته انضباطی با عطوفت بیشتری باشگاه های دیگر را جریمه نموده است و در این میان فقط باشگاه داماش و هواداران این باشگاه تحت احکام شدید کمیته انضباطی قرار گرفته اند...

*شایان ذکر می باشد ، جدول فوق از آمار ارائه شده در سایت رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گرد آوری شده است.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 16:48 | نویسنده : محمدرضا |

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از دیدار مقابل تیم فولاد سپاهان گفت: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خوب بازی کردیم، نمی‌دانم چرا تیم ما بعد از اینکه گل می‌خورد بازیکنان یادشان می‌افتد که بازی کنند. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.
وی افزود: نیمه دوم شیوه بازی را تغییر دادیم و با اضافه کردن سیف‌اللهی به ترکیب تیم از موقعیت‌ها استفاده کردیم. از بازیکنان‌مان انتظار زیادی داشتیم و در طول بازی هم شانس‌ زیادی برای گل زدن داشتیم.
وی افزود:در نيمه دوم بسيار خوب كار كرديم به طوري كه تيم سپاهان حتي يك فرصت گلزني هم نداشت.
وي اظهار كرد: در نيمه دوم ما موقعيت هاي زيادي داشتيم و مي توانستيم حتي پيروز ميدان باشيم اما متاسفانه فقط يك بار از اين موقعيت هاي خود استفاده كرديم و به گل رسيديم.
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان بيان كرد: به دليل اينكه تاكنون نتوانستيم در رشت برابر حريفان خود پيروز شويم، بازيكنان داماش دچار استرس هستند به همين سبب در نيمه اول ضعيف ظاهر شديم اما در نيمه دوم با تغيير سيستم و با تعويض هايي كه انجام شد، مسلط بر بازي بوديم اما از اين تسلط نتوانستيم نهايت استفاده را ببريم و سرانجام به تساوي رسيديم.

ناظمی ادامه داد: از اينكه تيم ما عقب بود و به گل مساوي رسيديم، راضي هستم حتي از تلاش بازيكنانم نيز رضايت دارم اما بايد بيشتر تلاش كنيم تا ضعف هاي خود را پوشش دهيم و باید در تمام کناره‌های زمین کار کنیم.
وی در مورد اینکه آیا با صحبت کردن مربیان در کنار زمین در طول بازی با بازیکنان مشکلی نداریم، گفت: فدراسیون این اختیار را به ما داده تا از مربیان در طول بازی کمک بگیریم. من به تنهایی نمی‌توانم با 11 نفر در یک زمان صحبت کنم و به همین دلیل از مربیان در طول بازی‌ها کمک می‌گیرم و به هیچ عنوان مشکلی با این موضوع ندارم.

همچنین زلاتكو كرانچار سرمربی سپاهان گفت: در اين ديدار در نيمه اول بسيار خوب و برتر از داماش گيلان ظاهر شديم.
وي اظهار كرد: در نيمه اول بازيكنان سپاهان به خصوص احسان حاج صفي و امين جهان عاليان بسيار خوب بودند و علاوه بر اينكه يك گل به ثمر رسانديم، چند موقعيت مناسب ديگر نيز داشتيم اما در نيمه دوم ضعيف ظاهر شديم.
وي ادامه داد: هدف ما اين بود كه در نيمه دوم بازي را كنترل كنيم و از اندوخته خود نيز دفاع كنيم اما نمي دانم چرا بازيكنان ما دچار خطاهاي زيادي شدند و در اكثر اوقات نيمه دوم عقب نشيني كردند.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان بيان كرد: خطاهاي زياد باعث شد تا ضربات ايستگاهي را به تيم داماش گيلان بدهيم كه اين تيم نيز روي يكي از اين ضربات به گل مساوي دست يافت.
كرانچار اضافه كرد: تيم ما در نيمه دوم براي گل دوم تلاش مي كرد و در نقطه مقابل نيز تيم فوتبال داماش گيلان براي به ثمر رساندن گل مساوي مي كوشيد كه سرانجام موفق به اين امر شد و مي توان گفت كه نتيجه كسب شده مساوي، رضايت بخش بود.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 10:17 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

 

 

در هفته هفتم از لیگ سیزدهم، تیم های داماش رشت و سپاهان اصفهان، از ساعت 19:00 در ورزشگاه عضدی رشت

به مصاف هم رفتند که این دیدار با اینکه داماش در نیمه دوم بهتر بود و مستحق پیروزی، با نتیجه 1 - 1مساویبه پایان رسید

گل سپاهان را رادومیر جالوویچ در دقیقه 43 به ثمر رساند و گل داماش را روح الله سیف الههی

در دقیقه 69 به ثمر رساند.

داوری این دیدار را جمشید دانش‌مهر بر عهده داشت

کارت زرد:هادى عقيلي دقيقه ٥٨ ،على احمدى دقيقه ٤٣، احسان حاج سفى دقيقه ٧٢( سپاهان)- سيف الهى دقيقه ٦٤، ه


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 22:12 | نویسنده : محمدرضا |

اظمی: اميدوارم امتياز ما برگردد چون رشت امسال ميزبان خوبي بوده است،کسر امتیاز حق ما نبود.به گزارش روابط باشگاه داماش گیلان، افشين ناظمي سرمربی داماش در کنفرانس خبري پيش از دیدار داماش گیلان با سپاهان اصفهان گفت:ما بازي سختي با سپاهان داريم.کاري به بازي هاي گذشته و سال قبل هم نداريم.دنبال اين هستيم که در جدول شرايط بهتري را کسب کنيم تا دل مردم رشت شاد شود.

وي درباره موضوع کسر امتياز از تيم داماش به دليل رفتار تماشاگران اين تيم در بازي با استقلال گفت: همه مظلوميت تيم ما را مشاهده کرديد.دو پنالتي در اين مسابقه به نفع ما با تاييد کارشناسان گرفته نشد و حالا اين اتفاق افتاده است.

سرمربي داماش افزود: تماشاگران ما لمس کرده بودند که اشتباهات داوري جزيي از فوتبال است و حتي در پايان بازي تيم خود را تشويق کردند.سرمربي استقلال از ميزباني تعريف کرد و فکر نمي کنم کسر امتياز در آن روز حق تيم ما باشد.اميدوارم امتياز ما برگردد چون رشت در طول مسابقات امسال ميزبان خوبي بوده است.

وي درباره غايبان  تيمش گفت:ما محروم نداريم ولي سه مصدوم داريم.البته يک تيم نبايد به يک بازيکن متکي باشد.جواناني داريم که مي توانيم از آنها استفاده کنيم.مي توانند هر روزي لازم باشد در ترکيب اصلي قرار بگيرند.اميدوارم فردا روز ما باشد و برنامه تاکتيکي خودمان را پياده کنيم.

ناظمي افزود:مي خواهيم زياد درباره سيستم و برنامه هايمان براي بازي با سپاهان صحبت نکنيم.براي سپاهان احترام زيادي قائل هستيم و مي خواهيم نتيجه بگيريم.

از سوی دیگر زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:: ما در این مقطع با کمبود بازیکن مواجه شده ایم و حقیقتا دست‌مان برای انتخاب نفرات بسته است اما پس از پیروزی در دیدار اخیر به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم و برای سه امتیاز به رشت آمده‌ایم. می دانیم داماش هم شرایط خوبی دارد و با پیروزی پای به میدان گذاشته است اما با احترام به این تیم سه امتیاز را می خواهیم.

کرانچار افزود: به اندازه‌‌ی کافی درباره‌ی جباری صحبت کرده‌ایم. من تیمم را در اختیار دارم و در حال حاضر دچار کمبود نیرو در این پست نیستیم. درباره جباری خودش باید تصمیم بگیرد که می خواهد در سپاهان بماند یا خیر!


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 15:31 | نویسنده : محمدرضا |

 


موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 11:45 | نویسنده : محمدرضا |

3418__3B70Z4L3J.gif

سازمان ليگ برنامه هفته هشتم تا يازدهم ليگ برتر را اعلام کرد.

بر اساس این برنامه بازی های داماش گیلان به شرح ذیل می باشد:

هفته هشتم
پنجشنبه 14 شهريور


فجرسپاسي - داماش گيلان، ساعت 18 و 40 دقيقه-ورزشگاه حافظيه شيراز

هفته نهم
جمعه 22 شهريور

داماش گيلان - صباي قم ساعت 18 و 45 دقيقه، ورزشگاه عضدي رشت

هفته دهم
جمعه 29 شهريور


داماش گیلان - تراکتورسازي، ساعت 17 و 15 دقيقه، ورزشگاه عضدي رشت

هفته يازدهم
جمعه 5مهرماه:


راه‌آهن - داماش گیلان ، ساعت 16 و 15 دقيقه، ورزشگاه تختي تهران


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 12:48 | نویسنده : محمدرضا |

http://images.hamshahrionline.ir/images/position36/2013/4/13-4-19-1937346.jpg

 

دو تیم داماش گیلان و سپاهان در تاریخ لیگ برتر ۱۴ بار به مصاف یکدیگر رفته‌‌اند که در این بین سهم سپاهان ۷ برد و سهم داماش گیلان تنها ۲ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۵ دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.
آخرین پیروزی تیم داماش به آخرین دیدار دو تیم در هفته ماقبل پایانی لیگ گذشته برمی‌گردد که آنها توانستند با پیروزی ۲ بر یک هم ابقای خود در لیگ برتر را تضمین کردند و هم دست سپاهان را از قهرمانی کوتاه کردند.
بهترین پیروزی سپاهان برابر داماش پیروزی ۳ بر صفر بوده است که ۳ بار تکرار شده است؛ سپاهانی‌ها بازی در برگشت لیگ سوم، بازی رفت لیگ یازدهم و دیدار رفت لیگ جاری توانستند داماش را با ۳ گل مغلوب کنند.
در دیدارهای این دو تیم که در رشت برگزار شده است داماش و سپاهان هر کدام ۲ بار پیروز شده‌اند همچنین نتیجه ۳ دیدار در رشت نیز تساوی بوده است.
لازم به ذکر است داماش گیلان با نام‌های استقلال و پگاه در ادوار قبلی لیگ شرکت کرده است.
داماش و سپاهان در آیینه لیگ برتر(نام تیم میزبان در ابتدا آمده است):

 

لیگ برتر – فصل اول:
سپاهان ۱-۰ استقلال رشت
استقلال رشت ۱-۱ سپاهان
لیگ برتر – فصل سوم:
پگاه رشت ۳-۱ سپاهان
سپاهان ۳-۰ پگاه رشت
لیگ برتر – فصل چهارم:
سپاهان ۱-۱ پگاه رشت
پگاه رشت ۱-۱ سپاهان
لیگ برتر – فصل هفتم:
پگاه رشت ۰-۲ سپاهان
سپاهان ۳-۱ پگاه رشت
لیگ برتر – فصل هشتم:
سپاهان ۱-۱ پگاه رشت
پگاه رشت ۱-۱ سپاهان
لیگ برتر- فصل یازدهم:
سپاهان ۳-۰ داماش
داماش ۰-۱ سپاهان
لیگ برتر- فصل دوازدهم:
سپاهان ۳- ۰ داماش
داماش ۲-۱سپاهان

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 12:42 | نویسنده : محمدرضا |

افشین ناظمی

 

افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز جمعه داماش مقابل سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به پیروزی هفته گذشته برابر گسترش فولاد روحیه خوبی برای بازی با سپاهان داریم.

وی با بیان اینکه سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ ایران است، ادامه داد: سپاهان سازماندهی خوبی دارد و سال‌های سال است که مقام‌های خوبی در لیگ کسب می‌کند . داماش نیز به دنبال این است که با ارائه فوتبال منطقی و اجرای برنامه‌های تاکتیکی اولین 3 امتیاز خانگی خود را بگیرید.

سرمربی داماش در مورد غیبت مجتبی جباری در ترکیب سپاهان تصریح کرد: سپاهان تیمی نیست که با نبود یک بازیکن به مشکل بخورد. برای تمام خطوط سپاهان برنامه داریم. امیدوارم روز جمعه روز بازیکنان داماش باشد و بتوانند برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنند.

ناظمی با ابراز تاسف از کسر یک امتیاز از داماش به دلیل اتفاقات دیدار این تیم مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ عنوان کرد: به گواه امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه هیچ توهینی شنیده نشد. ضمن اینکه آن روز همه مظلومیت تیم ما را دیدند که داور 2 پنالتی ما را نگرفت. با وجود اینکه داور 2 پنالتی مسلم را برای داماش نگرفت اما تماشاگران بدون هیچ حاشیه‌ای به خانه‌های خود بازگشتند. امیدوارم این رای در کمیته استیناف تجدید نظر شود چون با این کار در حق داماش کم لطفی شد.

گفته می‌شود با وجود اینکه اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی اصالت گیلانی دارد اما رابطه خوبی باشگاه و هواداران داماش با او وجود ندارد و حساسیت‌هایی نیز بین مسئولان استانی و حسن‌زاده به وجود آمده است. ناظمی در این خصوص به تسنیم گفت: حسن‌زاده به عنوان یک هم‌استانی از افتخارات ما است و خوشحال هستیم که هم‌استانی ما رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. هیچ حساسیتی بین مسئولان گیلان یا تماشاگران رشتی با حسن‌زاده وجود ندارد و به او افتخار هم می‌کنیم اما هیچ‌ کجا به تیم و هوادارانش این همه «ریز» نمی‌شوند و ریز با مسائل برخورد نمی‌کنند.

همیشه در تیم داماش این شایعه وجود داشته که امیر عابدینی مدیرعامل این باشگاه در مسائل فنی دخالت می‌کند. ناظمی در واکنش به این سوال که طرح این مسئله او را اذیت نمی‌کند، این چنین پاسخ داد: پیش از این گفته بودم ما در همه موارد در کمیته فنی مشورت می‌گیریم اما تصمیم‌گیرنده نهایی من هستم. ظاهرا عده‌ای از قیافه من خوش‌شان نمی‌آید و می‌خواهند به تیم داماش ضربه بزنند. باز هم تاکید می‌کنم تصمیم‌گیرنده نهایی در مسائل فنی من هستم.

 


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 11:22 | نویسنده : محمدرضا |

خبرگزاری فارس: نایمخن برد/جهانبخش پاس گل داد

 

تیم ان.ای.سی نایمخن که چند روز قبل دستخوش تغییر و تحولات کادر فنی شد، روز گذشته دیداری دوستانه مقابل اوس انجام داد که 3 بر یک برنده شد. در این مصاف علیرضا جهانبخش، بازیکن جوان ایرانی تیم در دقیقه 81 پاس گل داد تا جرون مویرس گلزنی کند.

همچنین یوری لئون در دقایق 84(پنالتی) و 89 گل‌های دیگر نایمخن را به ثمر رساندند.

جهانبخش در این بازی در نیمه دوم می‌توانست خود زننده گل باشد که در یک موقعیت مطلوب قادر به گلزنی نشد.


موضوعات مرتبط: متفرقه از داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 11:47 | نویسنده : محمدرضا |
هواداران و علاقمندان از این طریق اخبار و اطلاعات باشگاه داماش را به روز خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،چندی قبل خبر آغاز ساخت و مدتی بعد خبر انتشار نسخه آزمایشی برنامه داماش من (My Damash) را از خبرگزاری‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی خواندید. اکنون زمان آن رسیده که اندکی بیشتر با این برنامه آشنا گردید و در نهایت خودتان آن را آزمایش کنید!
داماش من یک برنامه چند منظوره برای هواداران داماش است. در این برنامه امکاناتی نظیر دسترسی به آخرین اخبار و رویدادهای باشگاه و آمار بازی‌های تیم؛ شبکه‌های آنلاین؛ گزارش زنده بازی به صورت متن؛ محصولات صوتی و تصویری داماش؛ مسابقه هفتگی پیامکی و بسیاری چیزهای متنوع دیگر که مختص هواداران داماشی است گنجانده شده است.
هدف از ساخت این برنامه دسترسی آنی و کم هزینه به رویدادها و آمار تیم توسط هواداران و داشتن آرشیوی از فعالیت‌های تیم محبوبشان؛ کم کردن فاصله بین هواداران و عوامل باشگاه؛ حمایت از کسانی که به استادیوم‌ دسترسی ندارند نظیر جامعه مهاجرین گیلانی و بانوان و نشان دادن توانایی‌های بومی کانون هواداران داماش گیلان است.
این برنامه از آخرین متد طراحی برنامه یعنی "طراحی مسطح" بهره‌مند است. طراحی مسطح نوعی از طراحی است که اخیرا شاهد استفاده از آن در سیستم عامل‌های مطرح و محبوبی نظیر windows8 و iOS7 بوده‌ایم. این سبک از طراحی نهایت کارایی را در کمال سادگی و زیبایی برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
داماش من در هر بروزرسانی بین 20 الی 140 کیلوبایت از پهنای باند شما را مصرف خواهد کرد و این مقدار فقط به اندازه باز کردن یک صفحه کم حجم در محیط وب است! شما می‌توانید با توجه به پهنای باند ماهیانه و مبلغ وپرداختی بابت هزینه اینترنت؛ زمان بروزرسانی را از قسمت تنظیمات برنامه تغییر دهید.
این برنامه در حال حاضر فقط برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است ولی امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد ارایه آن برای سایر پلتفرم‌ها نظیر سیستم عامل مطرح اندریود باشیم.
به منظور دانلود برنامه "داماش من" از دیتا سنتر اختصاصی که برای این برنامه تعبیه گشته است بر روی لینکذیل کلیککنید:
 
لینک در ادامه مطلب

موضوعات مرتبط: متفرقه از داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, | 16:47 | نویسنده : محمدرضا |

افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از پایان بازی با گسترش فولاد در کنفرانس مطبوعاتی و در پاسخ به خبرنگاران  گفت: مقابل تیم گسترش فولاد وقت کشی نکردیم و موفق شدیم با دوندگی بیش از حد نتایج بازی‌های گذشته را جبران کنیم.

افشین ناظمی پس از پیروزی تیم فوتبال داماش گیلان برابر گسترش فولاد تبریز در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر وقت کشی بازیکنان تیمش، اظهار داشت: هدف ما این بود که در مسابقه با گسترش نتایج گذشته خود را جبران کنیم. بازیکنان ما امروز وقت کشی نکردند و آنهایی هم که زمین می‌افتادند واقعا مصدوم می‌شدند. به عنوان مثال یکی از بازیکنان ما که دچار مصدومیت شد، حتی الان و پس از پایان بازی هم در رختکن مشغول مداوا است.

وی تاکید کرد: ما در مسابقات قبلی خود بخصوص در بازی با استقلال خوب بازی کردیم ولی به پیروزی نرسیدیم ولی امروز تلاش کردیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. البته در زمین مسابقه هم تیم ما و هم تیم گسترش دونده و جنگنده بودند. به نظرم هر دو تیم بیش از حد دوندگی داشتند و بازی نزدیکی انجام دادند.

سرمربی تیم داماش با اشاره به عملکرد تیم گسترش خاطرنشان کرد: رک و راست بگویم وقتی تیم گسترش گل دوم را خورد، بازی را وِل کرد. به همین خاطر ما چند فرصت خوب گلزنی در نیمه دوم داشتیم که به گل تبدیل نشد. البته تیم گسترش هم چند موقعیت داشت ولی مدافعان ما سرشان را جلوی توپ گذاشتند و فداکاری کردند تا شکست نخوریم.

ناظمی در پاسخ به سئوالی مبنی بر عملکرد داور مسابقه یادآور شد: همانطور که داوران در زمین ما علیه‌مان پنالتی می‌گیرند و چیزی نمی‌گوییم امروز هم درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم.

از سوی دیگر رسول خطیبی در مورد شکست دو بر صفر تمیش مقابل داماش گیلان گفت: از طرف خودم از تماشاگران و اهالی تبریز عذرخواهی می‌کنم، فوتبال را ما بازی کردیم اما نتیجه به سود ما نشد از اول تا آخر بازی حریف عملکرد بسته‌ای داشت و به دنبال استفاده از ضد حملات بود.

وی افزود: بازیکنان حریف زیاد زمین می‌افتادند، ما برای حریفانی که بسته بازی می‌کنند برنامه داریم اما بدشانسی دامان‌مان را گرفت.
سرمربی گسترش فولاد در مورد قضاوت داور گفت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما داور امروز همان داوری بازی ما با استقلال بود و خیلی بازی را نگه می‌داشت، نمی‌دانم شرایط جسمانی او در چه شرایطی است یا اینکه نوع داوری او شاید اینگونه است. در نیمه اول یک پنالتی برای ما نگرفت و گلی هم که به ثمر رساندیم به اعتقاد کارشناسان درست بوده است، نمی‌توانیم کاری بکنیم، تنها از مسئولان انتظار داریم نظارت بیشتری داشته باشند.

خطیبی اظهار داشت: ان‌شاءالله تا نیم‌فصل مشکلاتمان را برطرف می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم در نیمه دوم فشار زیادی آوردیم اما در فوتبال تیمی که خوب بازی می‌کند همیشه برنده نیست. دو بر صفر باختیم از بدشانسی‌مان ابتدای نیمه دوم یک تعویض اجباری داشتیم و نتوانستیم در ادامه تعویض تاکتیکی کنیم، نمی‌گویم خیلی خوب بودیم اما از حریف بهتر بودیم، کیفیت بازی ما نسبت به قبل پایین‌تر شده بود، امیدوارم این شکست نقطه عطفی برای ما شود و غرور تیم از بین برود.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, | 13:6 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

داماش گیلان این دیدار را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشت.

 


 

موضوعات مرتبط: عکس های داماش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, | 12:52 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

داماش گیلان با نتیجه 2 بر 0 از سد گسترش فولاد تبریز عبور کرد.

تیم فوتبال داماش در رقابت های هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان گسترش فولاد در تبریز بود.
داماش گیلان در این بازی با چهره ای برتر موفق شد گسترش فولاد تبریز را در پایان با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد. گل اول از روی پاس افشین چاوشی و نفوذ و شوت محکم امین متوسل زاده پس از برخورد با مدافع حریف در دقیقه 38 نیمه اول به دست آمد در حالی که گل دوم داماش توسط مسعود حسن زاده در دقیقه 69 به ثمر رسید.
به این ترتیب داماش گیلان موفق شد اولین سه امتیاز با ارزش خود را در تبریز در هفته ششم دشت کند.
افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان،ترکیب ذیل را به میدان فرستاده بود:  
حبیب دهقانی، علیرضا نظیف‌کار، محمد مختاری، ‌هادی محمدی، ابوذر رحیمی، مصطفی حاجتی، ‌رضا کاردوست، افشین چاووشی، ابوالفضل حاجی‌زاده، امین متوسل‌زاده، رضا الماس‌خاله.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | 21:44 | نویسنده : محمدرضا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ماهی بلند