[تصویر:  00038166.jpg]

پس از اعلام راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر محروميت يک‌ جلسه‌اي تماشاگران داماش گيلان به دليل اتفاقات ديدار با ملوان انزلي، باشگاه داماش نسبت به اين حکم اعتراض کرد.

باشگاه داماش صبح امروز (سه‌شنبه) در نامه‌اي به کميته استيناف فدراسيون، نسبت به راي صادر شده اعتراض کرد.

با توجه به فرصت کم باقي مانده تا پايان سال و تعطيلات عيد نوروز، احتمال زيادي وجود دارد که ديدار 7 فروردين سال 93 بين داماش - پرسپوليس با حضور تماشاگران برگزار شود.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, | 13:40 | نویسنده : محمدرضا |

 

 

تیم فوتبال داماش گیلان بعدازظهر پنجشنبه در دیداری تدارکاتی که در دو نیمه 35 دقیقه برگزار شد، پاس رشت را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

گل های داماش گیلان در این دیدار را خدابنده لو در دقایق 22 و 30، مهدوی در دقیقه 53 و مصطفی حاجتی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 به ثمر رساندند. ضمن اینکه پاس نیز در دقیقه 55 و از روی نقطه پنالتی در دقیقه 60 به دو گل دست پیدا کرد.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, | 23:30 | نویسنده : محمدرضا |
[تصویر:  damash-gilan-9707.jpg]





به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از بررسی جزئیات پرونده دیدار داماش گیلان - ملوان بندرانزلی و دعوت از طرفین آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:
1- تخلفات تماشاگران تیم داماش گیلان، در دیدار مورخ 15 آذر 92 مقابل تیم ملوان بندرانزلی که بر اساس گزارش‌های داوری و نظارت، دلالت بر فحاشی، اهانت، سر دادن شعارهای غیراخلاقی، پرتاب اشیاء در طول مسابقه توصیف و همچنین بنا به ادعای مسئولان تیم ملوان بندرانزلی، وارد کردن خسارت به اتوبوس‌های تیم ملوان انزلی ذکر شده است و با لحاظ اینکه تخلفات تیم داماش مسبوق به سابقه هم بوده، به استناد مقررات بندهای چهارم و پنجم ماده 22 آیین‌نامه انضباطی، تیم داماش گیلان را به انجام یک بازی بدون تماشاگر و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده و تذکر می‌دهد چنانچه در دیدارهای آینده، تخلفی از تماشاگران مربوطه گزارش شود، برگزاری دیدار در خارج از استان هم در دستور کار کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت.
2- در خصوص اظهارات آقای امیرعابدینی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان مبنی بر بیان مطالبی از طریق برنامه 90 که در سایت‌های خبری هم انعکاس داشته و پرونده مفتوح و در دست رسیدگی است.
3- تخلفات عبدالله مرغوب، سرپرست تیم داماش گیلان با مقررات بند دوم ماده 23 آیین‌نامه انضباطی تطبیق داده شده و نامبرده با توجه به مواردی که گفته، به مدت 3 جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال، جریمه نقدی محکوم می‌شود.
4- رسیدگی به خسارات ادعایی باشگاه ملوان بندرانزلی منوط به طرح شکایت با رعایت مقررات مواد 8 و 9 آیین‌نامه انضباطی و ارائه مستندات مثبت ادعا بر حسب موازین جاری خواهد بود.
بند یک رای در کمیته استیناف قابلیت تجدیدنظرخواهی دارد ولی بند 3 قطعی و لازم و الاجراست.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, | 19:29 | نویسنده : محمدرضا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ماهی بلند