وزير ورزش و جوانان امروز در رشت با اشاره به وضعيت تيم فوتبال داماش گيلان گفت: اين تيم متعلق به بخش خصوصی است و تا تکليف مالکيت اين تيم مشخص نشود نمي توان برای اين تيم کاری کرد.

آقاي گودرزی با بيان اينکه بر اساس قانون اجازه نداريم در ورزش حرفه اي هزينه کنيم افزود: اميدواريم هرچه زودتر قوه قضاييه تکليف قانونی داماش را تعيين کند.


موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 22:52 | نویسنده : محمدرضا |

 



رئيس هيأت فوتبال استان گيلان گفت: باشگاه داماش تحت هيچ شرايطي از استان گيلان خارج نمي‌شود.قربانعلي الماسخاله در مورد اظهارات امير عابديني مبني بر خروج داماش از استان گيلان گفت: من چند روزي است به دليل عمل جراحي در بستر بيماري بودم و اکنون متوجه اين صحبت‌ها شدم. با اين حال از شنيدن اين صحبت‌ها تعجب مي‌کنم. زيرا عابديني همواره در صحبت‌هايش همواره مي‌گفت هواداران داماش و مردم رشت برايش مهم هستند اما اين صحبت‌ها فقط باعث نگراني هواداران داماش مي‌شود ضمن اينکه بايد بگويم داماش تحت هيچ شرايطي از استان گيلان خارج نخواهد شد.

وي ادامه داد: زماني که پگاه به داماش منتقل شد يکي از شرايط آن قرارداد اين بود که تيم تحت هيچ شرايطي از استان خارج نشود. من از مسئولان استان هم تقاضا دارم اکنون که در تعطيلات ليگ به سر مي‌بريم هر چه سريع‌تر براي تعيين وضعيت داماش اقدام کنند. در اواخر فصل که داماش در شرايط حساسي قرار داشت و بايد مسابقات مهمي را انجام مي‌داد بارها گفتم که بهتر است مسائل مالکيتي اين باشگاه مطرح نشود. زيرا هراس اين را داشتم که به تيم آسيب برساند که همين طور هم شد. با اين حال اکنون زمان مناسبي است تا مسئولان استان يک اسپانسر خوب و قدرتمند براي داماش پيدا کنند. بخصوص اينکه عابديني هم اکنون عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس شده و اعلام کرده ک ديگر در داماش سمت ندارد.

رئيس هيأت فوتبال استان گيلان در مورد شايعه خريد امتياز داماش از سوي تيم سپيدي به رشت گفت: مااز اينکه استان گيلان در ليگ دسته اول نمايندگان بيشتري داشته باشد، خوشحاليم اما واقعيت آن است که نمي‌خواهيم بحث قرمز و آبي را در استان ادغام کنيم زيرا در اين صورت تبعات اجتماعي بيشتري خواهد داشت.البته شنيده‌ام که سپيدرود رشت مي‌خواهد امتياز يک تيم دسته اولي را بخرد. اما اين تيم داماش گيلان نيست.

موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:3 | نویسنده : محمدرضا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ماهی بلند