گل محمدی و ناظمی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و داماش

افشین ناظمییحیی گل محمدی

 

نشست خبری یحیی گل محمدی و افشین ناظمی سرمربیان تیم های نفت تهران و داماش گیلان در محل سازمان لیگ در تهران برگزار و به سوالات خبرنگاران در خصوص دیدار دو تیم که فردا جمعه ساعت 15 در ورزشگاه دستجردی در شهرک اکباتان برگزار می شود، پاسخ دادند.

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: جدول نشان می‌دهد که تیم نفت بازیکنان و مربیان خوبی دارد، ما هم پس از شکست هفته گذشته مقابل ملوان سعی کردیم خود را از لحاظ روحی و روانی و همچنین از لحاظ جسمی آماده کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم که در دیدار فردا فوتبال قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم و با دست پر تهران را ترک کنیم و از این بازی امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش در مورد محرومان و مصدومان تیمش یادآور شد: رضا کاردوست را به علت اخراج در دیدار هفته گذشته در اختیار نداریم و همچنین مرتضی ابراهیمی هم سه هفته است که مصدوم است و در این دیدار نمی‌تواند ما را همراهی کند.

ناظمی تاکید کرد: نفت بازیکنان خوبی دارد و ما از آنها شناخت داریم. این تیم را آنالیز کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم با امتیاز تهران را ترک کنیم.

وی در مورد باخت هفته گذشته در دربی مقابل ملوان خاطرنشان کرد: فوتبال مثل زندگی ادامه دارد. ما قصد داشتیم که برنده باشیم و تلاش خود را هم انجام دادیم اما یک سری اشتباهات صورت گرفت. من پس از آن بازی هم گفتم مقصر خودم بوده‌ام این بازی را به دفترچه خاطرات سپردیم باید از آن بازی درس بگیریم و در دیدار‌های آینده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی یادآور شد: قبلا عذرخواهی کردم بار دیگر هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم مجموعه دست به دست هم دهد تا شکست دربی را جبران کنیم و بتوانیم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

ناظمی در مورد جایگاه داماش تصریح کرد: مطمئنا ما دنبال هدفگذاری‌های خود هستیم. در نیم‌فصل اول توانستیم به این مسائل دست پیدا کنیم و تلاش می‌کنیم تا این موضوع در نیم‌فصل دوم هم تکرار شود.

سرمربی داماش در مورد اینکه بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند و همچنین بازیکنانی که جذب کرده‌اند گفت: ما پنج خروجی داشتیم و دو بازیکن از تیم‌های پایه که جزو سهمیه ما به حساب می‌آید به ما اضافه شده است. نتوانستیم بازیکن مطرحی جذب کنیم آن هم به علت اینکه مشکلات مالی داریم و همچنین موفق نشدیم جایگزینی برای بازیکنانی که از ما جدا شدند داشته باشیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی مشکلات مالی این تیم برطرف می‌شود یادآور شد: انشاءالله این مسائل حل می‌شود. تیمی جهت پیگیری مشکلات باشگاه در استان درست شده است و با عابدینی جلساتی را برگزار کرده است. امیدواریم هرچه زودتر این مسائل حل شود تا فکر و ذهن بازیکنان فقط به زمین بازی معطوف شود.

 

 

از سوی دیگر یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران در این نشست خبری اظهار داشت:‌ با تیمی بازی داریم که خیلی خوب روی زمین کار می‌کند. آنها جوان و دونده هستند و از مربی خوبی هم برخوردارند.

وی ادامه داد: درست است که هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفتند اما همین موضوع انگیزه‌ای می‌شود برای آنها تا ناکامی‌شان را جبران کنند. ما هم در تلاشیم روندی که داریم را حفظ کنیم و با کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم. خوشبختانه مصدومی نداریم و همه بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرمربی نفت تهران در خصوص اینکه ابتدای فصل هیچکس فکر نمی‌کرد این تیم بالاتر از فولاد، پرسپولیس و استقلال قرار بگیرد گفت: بچه‌های ما خوشبختانه به خودباوری خوبی رسیدند و امیدوارم این روند را تا پایان فصل حفظ کنند. مهم این است که در آخر مسابقات چه جایگاهی کسب کنند. نگه داشتن جایگاه فعلی بسیار سخت‌تر از به دست آوردن آن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 آذر 1392 ا 22:38 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.