گل محمدی و ناظمی در کنفرانس خبری پس از پایان دیدار نفت تهران و داماش

 

افشین ناظمییحیی گل محمدی

 

افشين ناظمي سرمربی داماش گیلان در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي نفت تهران و داماش گيلان در خصوص بازي گفت: بازي خوبي بود، هر دو تيم خوب فوتبال بازي کردند، ما سعي کرديم ميانه ميدان را ببنديم و آن را در اختيار بگيريم، مي‌دانستيم نفتي‌ها از کناره حمله مي‌کنند و بر روي اين تاکتيک در طول هفته تمرين کرده بوديم و کناره‌ها را خوب بستيم و خوشبختانه گلي هم در اين بازي نخورديم.

 

افشین ناظمی سرمربي تيم داماش گيلان در مورد اينکه گفته مي‌شد در اين بازي بازيکنان اين تيم با وقت‌کشي مانع از روند سرعتي بازي شدند هم ادامه داد: نه من و نه تيم داماش هيچ وقت دنبال تلف کردن وقت و ضد فوتبال نبوديم و نيستيم، ما هميشه به دنبال فوتبال سالم و جوانمردانه هستيم و تلاشمان را مي‌کنيم تا نتيجه بگيريم و همه چيز دست خداست؛ اما مي‌توانيم از بازيکنان تيم هم بپرسيد که هيچ دستوري از سوي کادر فني براي وقت‌کشي به آنها داده نشده بود و من مخالف ضد فوتبال هستم.

ناظمي درباره داوري اين ديدار هم گفت: من اعتقاد دارم هر گروهي بايد درباره خودشان صحبت کنند، درباره من که مربي هستم مربيان مي‌توانند حرف بزنند و درباره داوران هم کارشناسان داوري. البته شايد گاهي در حين بازي اشتباهاتي هم از سوي داوران سر بزند.

 

 

ناظمي در پايان در خصوص اينکه صحبت‌هاي او مبني بر اعتراض نکردن به داور با صحبت‌هايي که پس از باخت اين تيم به ملوان در دربي گيلان زده شد منافات دارد، هم افزود: بعد از پایان بازی داماش گیلان و ملوان انزلی در جریان کنفرانس خبری من در مورد داوري نظري ندادم؛ اما وقتي در برنامه 90 کارشناسان به اشتباهات مظفري‌زاده اذعان کردند بعد از آن با خبرنگاران درباره اين اشتباهات حرف زدم و گرنه من عادت ندارم پس از پایان بازی ها در باره عملکرد داوران قضاوت کنم.

اما يحيي گل‌محمدي سرمربی نفت تهران بعد از تساوي بدون گل مقابل داماش گيلان گفت: واقعا متاسفم. در شرايطي که فوتبال به سمت سرعتي شدن پيش مي‌رود تا تماشاگران لذت بيشتري ببرند بازيکنان داماش وقت‌کشي کردند و داور هم به اين قضيه توجهي نکرد. اين بازي دست کم 7 دقيقه وقت اضافي داشت که متاسفانه به اين موضوع توجه نشد.

وي ادامه داد: به طور کلي بازي خوب را شاهد بوديم اما واقعيت اين است که اين بازي يک طرفه به نفع ما بود. موقعيت‌هايي را براي گل زدن به دست آورديم اما در ضربات آخر بي‌دقتي کرديم. تيم داماش با تشکيل لايه‌هاي زياد دفاعي کار ما را براي رسيدن به گل سخت‌تر کرده بود.

 

 

سرمربي تيم نفت خاطر نشان کرد: در کل از نتيجه راضي نيستم ولي از عملکرد و تلاش بچه‌ها رضايت دارم. به هر حال همان طور که اشاره شد وقت‌کشي‌هاي تيم حريف بازي را زشت کرده بود و واقعا از اين موضوع متاسفم.

این ادعای گل محمدی در حالی است که افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان به شدت این اتهام نابجای وقت تلف کردن را رد کرده است. از سویی دیگر تماشاچیان این دیدار مجموعا با عوامل اجرایی و همراهان تیم ها حتی به عدد 100 هم نمی رسید و معلوم نیست اظهار نظر گل محمدی در خصوص تماشاچیان به کدام تماشاچیانی اشاره دارد و این همه درحالی است که  نفت تهران اساسا هوادار و تماشاچی ویژه ای ندارد و بازی های خانگی اش را معمولا  بدون تماشاچی برگزار می کند شاید به همین دلیل بود که این بازی از سوی هیچیک از شبکه های سیما پخش نشد که با این اوصاف می توان گفت این بازی در واقع اصلا تماشاچی نداشته است که از روند بازی دو تیم لذت ببرند یا نبرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 ا 13:19 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.