نشست مطبوعاتی ناظمی و دایی پیش از دیدار داماش و پرسپولیس

 

علی دایی و افشین ناظمی سرمربیان پرسپولیس و داماش گیلان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دو تیم حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

افشین ناظمی در این نشست خبری گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد. ما هم شرایطمان ایده‌آل بوده و در تعطیلات فرصتی به دست آوردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. از لحاظ جسمانی و روحی نیز در آمادگی خوبی قرار داریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام شود تا مردم هم از آن لذت ببرند. هیچ محرومی هم نداریم و تمام مصدومان به ما اضافه شده‌اند تا تیم کاملی داشته باشیم.

سرمربی داماش گیلان در ادامه درباره خبرهایی که پیرامون سعید حلافی در رسانه‌ها منتشر شده است، توضیح داد: من هم مثل شما هستم و اطلاعات زیادی از این ماجرا ندارم. آخرین روزی که در تمرین حلافی را دیدم سالم بود، اما دیروز صبح به تمرین نیامد. وقتی از دوستان پرسیدم، گفتند مسموم شده است. فکر نمی‌کنم بازیکن حرفه‌ای دست به این کار بزند و اصلا کار پسندیده‌ای نیست. او بدون اینکه بداند جزو 18 بازیکن اصلی است یا نه به تمرین نیامد. به هرحال حق هر مربی است که 18 بازیکنش را انتخاب کند و هیچ مربی دوست ندارد تیم ناقصی را به زمین بفرستد.

وی در ادامه با بیان اینکه دیروز در خوابگاه به ملاقات حلافی رفته است، تصریح کرد: او را در خوابگاه تیم دیدم و متوجه شدم مسموم شده است. سپس از دیگران فهمیدم قرص خورده بود. به هرحال بازیکن حق دارد ناراحت شود اما اختیار فنی نیز دست مربی است. من با حلاقی هیچ مشکلی ندارم، اگر مشکل داشتم، او را انتخاب نمی‌کردم و نگه‌اش نمی‌داشتم. همه بازیکنان برای من عزیز هستند و سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای ترکیب اصلی انتخاب کنم.

ناظمی همچنین با اشاره به اینکه حلافی با تماشاگران هم مشکل نداشت از مصاحبه‌های او در رسانه‌ها اظهار تعجب کرد و افزود: اگر هر بازیکنی بخواهد به خاطر نبودش در ترکیب دست به چنین کارهایی بزند، ما باید در کنار مسائل فنی برای سلامتی 8، 9 بازیکن دیگر فکری کنیم. با این وجود معتقدم حلافی حرکت درستی نکرد. نمی‌دانم شاید مشکل دیگری داشته باشد. اما باید حرف‌هایش را اثبات کند. ان‌شاءالله سلامتی‌اش را به دست آورد تا ببینیم چه فکری درباره‌اش بکنیم. حرفی که زده می‌شود باید با دلیل و منطق باشد. بازیکنانی که در حال حاضر در داماش بازی می‌کنند با من نسبتی ندارند.

سرمربی داماش گیلان در ادامه نشست خبری در پاسخ به این پرسش که تیمش فردا برای کسب چه نتیجه‌ای به میدان می‌رود، عنوان کرد: ما برای هیچ بازی افکار تدافعی نداریم و در تمام بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم، اما نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است. بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به سه امتیاز برسند، اما هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

به گزارش ایسنا، افشین ناظمی در پایان نشست خبری درباره پیروزی خفیف تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند خاطرنشان کرد: تیم ملی در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه بعدی فرق کرد و فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشت. تایلند هم تیم درجه سه آسیا محسوب می‌شود و به تهران آمده بود ابتدا گل نخورد و از ضدحمله‌ها بهره ببرد اما با تعویض‌هایی که سرمربی ایران انجام داد نیمه دوم بهتر شدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی نشست خبری پیش از بازی تیمش با داماش گیلان درباره این بازی بیان کرد: دیدار حساسی است. مخصوصا برای ما که بازی قبل را مساوی کرده‌ایم و از صدر جدول فاصله گرفته‌ایم. با تمام قدرت می‌خواهیم این بازی را ببریم و به سه امتیاز برسیم. کمک هواداران هم می‌تواند مثمرثمر باشد. ما می‌توانیم در زمین خودمان با هواداران امتیازهای بازی را به دست بیاوریم.

وی افزود: در یکی، دو هفته اخیر، 7،8 بازیکن ملی‌پوش خودمان را به دلیل حضور در تیم ملی بزرگسالان و امید در اختیار نداشتیم و ناقص تمرین کردیم، اما سعی می‌کنیم بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم. داماش هم تیم خوبی است که در دو، سه هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به ملی‌پوشی که برای تیم ملی به صورت ثابت بازی کرده‌اند، در دیدار فردا حضور خواهند داشت یا نه، اظهار کرد: ابتدا دوست دارم برد تیم ملی را تبریک بگویم. با توجه به نبود اردو و بازی دوستانه، تیم ملی برد ارزشمندی کسب کرد که برایمان مهم بود. در مورد شرایط ملی‌پوشانمان هم باید ابتدا آنها را در تمرین امروز ببینیم و سپس درباره‌شان تصمیم بگیریم.

دایی همچنین درباره نظر عابدینی مبنی بر اینکه بازی فردا شاید جنگ باشد، تصریح کرد: همیشه به عابدینی احترام گذاشته‌ام و او بزرگتر من است. او اطلاعات فوتبالی دقیقی دارد و از جنس فوتبال است. احترام خاصی برایش قائلم اما به این مسائل نگاه نمی‌کنم. بازی در زمین چمن است و امیدوارم در زمین کارآیی مناسب را داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه نشست خبری درباره پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن برای معاوضه چند بازیکن پرسپولیس به جای محسن مسلمان گفت: ما با باشگاه ذوب‌آهن مکاتبه داشتیم تا مسلمان را در نیم‌فصل جذب کنیم، چون این بازیکن جزو خوب‌های ایران بوده و آینده‌دار است. او در پرسپولیس می‌تواند پیشرفت بهتری داشته باشد. با این حال از بقیه صحبت‌ها خبر ندارم. ما تنها ابراز علاقه کرده‌ایم تا مسلمان را جذب کنیم و از پیشنهاد ذوب‌آهنی‌ها اطلاعی ندارم. 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : جمعه 26 مهر 1392 ا 16:29 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.