ناظمی و مایلی کهن در کنفرانس خبری قبل از دیدار داماش و صبا

 

کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار داماش گيلان با صبای قم برگزار و افشین ناظمی سرمربی داماش و محمد مایلی کهن سرمربی صبا به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

افشين ناظمي  در این کنفرانس گفت: صباي قم از تيم هايی است که فوتبال خوبي بازي مي کند و بازيکنان جوان و مربي با تجربه اي همچون محمد مايلي کهن دارد که در فوتبال ايران زحمات زيادي کشيده است. تلاش تیم ما بر این است که با ارائه يک بازي خوب و جوانمردانه در اين ديدار به نتیجه دلخواه دست یابد.

افشین ناظمی افزود:با شناختي که از صبا داریم  به دنبال کسب يک نتيجه خوب با ارائه يک بازي خوب در اين ديدار هستيم. داماش در هفته هاي گذشته هم در انديشه ارايه يک فوتبال زيبا هم بوده و فقط به نتيجه گيري صرف فکر نکرده ايم.

ناظمي ادامه داد: در ديدارهاي گذشته خوب بازی کردیم اما از نتایج آن راضی نیستم زیرا در چند ديداري که مساوي شد اگر پيروز مي شديم اکنون در جدول از وضعيت بهتري برخوردار مي شديم.
ناظمی گفت: در سه هفته اخير 5 امتياز گرفته ايم که در مقايسه با پنج ديدار اول نشان مي دهد که داماش از روند رو به رشدي برخوردار بوده است. 

سرمربي داماش همچنین گفت: داماش نشان داده که متکي به اسم ها نيست.براي بازي فردا هم مصدومان زيادي چون ، مهدوي ، آبشک ، کاردوست ، قدمي ، سروش نيا و حلافي را داريم.

ناظمي با بیان اشتباهات در حین بازی گفت: تا در فوتبال اشتباهي رخ ندهد گلي زده نمي شود. البته در بازي با فجر در دقايق پاياني نيمه اول تحت فشار شديد تيم حريف بوديم که اين مسئله بي تاثير نبود. البته اين هم نوعي نقيصه است و بايد بيشتر کار تا این نقیصه ها را برطرف کنيم. 
ناظمی در ادامه افزود: تيم داماش هميشه به دنبال بازي تهاجمي بوده و تيم‌هايي که به رشت مي‌آيند، هميشه به دنبال ضدحمله و استفاده از ضربات ايستگاهي هستند.

از سوی دیگر محمد مايلي کهن سرمربي صباي قم در این کنفرانس خبري گفت: داماش بازيکنان خوبي دارد و از سرمربي جوان و بسيار خوبي به اسم افشين ناظمي برخوردار است . مسلما بازي فردا پر افت و خيز خواهد بود و اميدوارم تماشاگراني که براي تماشاي اين مسابقه مي آيند از ديدن آن لذت ببرند.
وي افزود: تيم ما از کم هزينه ترين تيم هاي ليگ است اما با توجه به کيفيت فوتبالي که از خودمان ارائه مي دهيم انتظار نتايج بهتري را داشته ام ولي اين نتايج بدور از چيزي که براي صبا متصور بوده ام هم اين نبوده است. 

سرمربي صبا گفت : من از جمله مربياني هستم که بدنبال فوتبال تهاجمي هستم و شايد اين از ايرادات من باشد که چنين تفکري را دارم . همواره به دنبال اين بوده ايم که در فوتبالي که ارائه ميدهيم گلي هم وجود داشته باشد و فکر مي کنم در بخش تهاجم تيم ما بد عمل نکرده باشد اما در بخش دفاع تيمي کمي مشکل داريم که روي آن کار مي کنيم .

مايلي کهن در خصوص بحث کسر امتياز از تيم ها گفت: خدا را شکر من چه به عنوان بازيکن و چه به عنوان مربي در هر شهري که رفته ام مورد تشويق قرار گرفته ام و در تبريز هم يک سري شعارها که بر عليه داور سرداده شده بود من را آزرده کرده بود چرا که ما همه اعضاي يک خانواده به اسم فوتبال هستيم و من نمي توانم از توهين به يک عضو اين خانواده خوشحال شوم.

وي ادامه داد: معتقدم همه ما بايد دست در دست هم دهيم تا جو نامناسبي که در تمامي استاديوم هاي ما حاکم است کم کم کنار برود نه آنکه وقتي جو برعليه من است ناراحت شوم و وقتي که به سود من اهميتي به آن ندهم.فوتبال يک سرش برد است و يک سرش باخت و سوت پايان يک بازي سوت آغاز بازي بعد است .
سرمربي صبا در خصوص غايبين تيمش در ديدار مقابل داماش گفت: خوشبختانه محروم نداريم اما مرتضي کاشي، حق جو، کيوان امرايي، حامد پورعمراني و سعيد لطفي که از ابتداي فصل او را نداشته ايم مصدومين تيم را تشکيل مي دهند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392 ا 12:52 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.